Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor ændres Magento Quickpay Teksten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har valgt at betale for ordren online. Lige så snart du har gennemført din ordre, vil du blive overført til betalingssystemet. Her skal du gennemføre din betaling. Når betalingen er gennemført, vil du automatisk blive sendt tilbage til vores forretning.

Hvor ændrer man denne ? Jeg har en multistore og skal helst have ðem ændret til hvert site. Jeg mener ikke den er på backend ?
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg prøver lige igen ?
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det virkelig passe der ikke er nogen der kan svare på dette spørgsmål ? Er der ingen der bruger Quickpay ??

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ændre teksten i filen "Mage_Quickpay.csv" der ligger i /app/locale/da_DK.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på indholdet af filen:

app/locale/da_DK/Quickpay_Payment.csv 

Denne indeholder den tekst du gerne vil rette.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Rasmussen:

Du ændre teksten i filen "Mage_Quickpay.csv" der ligger i /app/locale/da_DK.

Hov, det ser ud til at filen er navngivet forskellig alt efter hvilken version man har installeret. Under alle omstændigheder er teksten at finde i en af filerne under biblioteket:

app/locale/da_DK

I dette bibliotek kan du generelt finde oversættelser af hele Magento systemet inkl. moduler (forudsat at modulerne er lavet så de kan oversættes).

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak!

Vil det så sige  at app/locale/da_DK er for den danske del ? og hvis jeg så vil ændre de andre sprog, så er der vel også en der eksempelvis hedder app/locale/uk_UK eller lignende ?

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt korrekt!

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Nu har jeg åbnet filen. Jeg kan se, at den i forvejen er translated ? 
"Du har valgt at betale for ordren online. Lige så snart du har gennemført din ordre, vil du blive overført til betalingssystemet. Her skal du gennemføre din betaling. Når betalingen er gennemført, vil du automatisk blive sendt tilbage til vores forretning.","You have chosen to pay for the order online. Once you've completed your order, you will be transferred to the payment system. Here you need to process your payment. Once payment is completed, you will automatically be returned to our shop."

Men denne bliver ikke vist på checkout delen, hvad kan dette skyldes ? Og hvordan skal jeg ellers ændre denne ?

Er det en løsning, at ændre den første linie ? 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)