Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra 80.000 om måneden til "kontanthjælp" - og hvad så?

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Bullseye! Du rammer det knivskarpt og særdeles velformuleret, forskellen på "vil fa....!" og "gider ikke".  
Så kan man så diskutere hvorfor mange er det du kalder "tabere"/ jeg kalder "ikke vil tage ansvar", det er dybest set det samme vi taler om tror jeg.

Det må blive en anden gang. Men 12 stjerner for dit indlæg, dem der ikke kan inspireret af det uden noget som helst forbehold, dem er der vist "ikke noget at gøre ved".   

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom P Jensen:
Det må blive en anden gang. Men 12 stjerner for dit indlæg, dem der ikke kan inspireret af det uden noget som helst forbehold, dem er der vist "ikke noget at gøre ved".   
Yes

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skal du overveje at flytte til Kina? 

Ikke kun fordi du stadig kan have et godt liv med 5.000 Kr., men fordi der er masser of muligheder i Kina...

Mvh, Anne

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wow, tak for et fedt og inspirerende indlæg. Jeg deler dine synspunkter 100%! 

Tabere er dem som misunder andres fede bil, hus, ur, whatever - vindere er dem som siger, det kan jeg også få - og går ud og knokler for det. 

Men når alt kommer til alt, handler det sgu om at have det godt med sig selv og sine nærmeste!

Fra København (*)
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg bliver nok ikke i Danmark for evigt :-) Jeg har kig på andre lande også. Sydamerika (Chile) eller Singapore etc. Men først skal jeg live have vendt økonomien lidt, så indtægterne er lidt mere stabile.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Rejseblokken Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan nikke genkendende til det meste, og giver dig et kæmpe high five for dit kampmod! Super indlæg!

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)