Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af brugt IT udstyr til Afrika

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Bertil Boisen:
Var det ikke en idé at gøre det mere tydeligt at det altså er et gammelt indlæg i stedet for?

Når du besvarer et indlæg, der er mere end et vist antal måneder gammelt, kommer der en advarsel om, at indlægget er et gammelt indlæg.

En advarsel, man skal acceptere. Det mener du ikke, er tydeligt nok? :-)

Det vidste jeg ikke, jeg tjekker altid selv datoen :-)

- Men at give en løftet pegefinger for at besvare gamle indlæg syntes jeg er unødvendigt, så skulle indlæggende i stedet laves sådan at efter 12 måneder kunne man ikke længere besvare dem...

Fra Barcelona
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Rasmus - jeg fik aldrig din mail og liste.............. har du stadig noget til salg i mængder eller en ny liste - så gerne email den til mig og jeg prøver så at regne et fast bud ud - mvh Arne ab@connectit.dk 

P.s. John - jeg ved det er et ældre indlæg - men vi handler med brugt og nogen gange venter jeg op til 2-3 år inden kunderne finder ud af om udstyret er frigivet til salg. Så vil bare lige bekræfte korrekt at jeg svarer på et gammelt indlæg. Tak for forståelsen.

Arne Bertelsen Connect IT opkøber brugt hardware/restpartier i mængder >50 stk • Vejle • Hamburg • Barcelona • ab@connectit.dk • Mobiler: +34 667 307 798 whatsapp samt +45 4033 3242/+49 173 606 8383

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)