Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla Membership & Subscriptions - Hvilket?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du beskrive det lidt nærmere? :o)

Jeg kigger gerne indenfor for at undersøge, hvad problemet er. Lidt nemmere end at stille en masse gættende spørgsmål.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Hansen:

Jeg har et andet problem. Jeg kan ikke få lov til at gemme moduler og menuer med access apps?

Logger man ind ser man alle moduler og menuer, uanset medlemskab.

Løsningen er følgende:

1) Oprette Brugergrupperne Gratis profil, Opslagsplads, Udstiller og Medlem Kunstner i Joomlas Brugergrupper
2) Oprette abonnementstyperne i Payplan
3) Installere Joomla User Type app i Payplan
4) Oprette en Joomla User Type app instance for hver abonnementstype og tilknyttet disse til modsvarende Joomla brugergruppe
5) Installere Advance Module Manager og i de enkelte modulers indstillinger under Brugere --> Brugergruppe niveauer ekskludere det enkelte modul de brugergrupper, hvor det ikke skal vises.

Hvis du skulle få flere abonnementstyper skal du udføre punkt 1, 2, 4 og 5.

Fra Odder
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået bygget mine medlemskaber op som beskrevet.

Men når et medlemskab udløber, vil brugeren stadig stå som Registered. Det betyder at brugeren kan logge ind og pludselig får adgang til alle menuer og moduler.

Nogen forslag til hvordan jeg kan ændre det?

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal oprette en brugergruppe under "Public", hvor du så får Payplans Joomla User Type til at smide brugeren over i ved udløb.

Dine medlemsgrupper er en del af "registrerede" brugergruppen og har derfor de rettigheder, som er defineret for "registrerede"-brugergruppen. Ved at placere "udløbene" brugere i en brugergruppe under "Public", vil de få samme rettigheder, som er defineret for "Public"-brugergruppen.

Giver det mening? :)

Fra Odder
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Står med lidt samme problem når en bruger køber med offline payment.

Fra det tidspunkt bruger registrerer sig, til det bliver aktiveret af admin, kan denne logge ind og har igen adgang til hele siden.

Kan kun vælge hvad der skal ske med bruger på aktiv, hold og udløbet status?

Fra Odder
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu siddet med Payplans ca. tre uger og må sige jeg er skuffet. Projektet skulle være færdig for længe siden, men Payplans bliver ved med at give problemer i forhold til hvad den burde kunne. Lige nu står jeg med et projekt som jeg ikke kan aflevere til kunden og jeg har min tvivl om det overhovedet kommer til at lykkes.

Et medlem kan have én type medlemskab af gangen. Når han skifter fra et til et andet, annulleres det gamle medlemskab ikke. Deres support har sat en Upgrade knap i medlemmets dashboard, som giver error og som de ikke har en løsning på i øjeblikket, så altså ikke brugbart. Jeg er meget i tvivl om kunden vil finde det logisk at han/hun skal trykke på denne knap, for at aktivere det ny medlemskab. Efter deres support forsøgte på at fikse problemet er kundernes oversigt over faktura forsvundet.

Jeg bruger Notification Emailer, mails som pre-post-expiration og post-expiration, men disse sender kun ud, hvis der sker en form for aktivitet på siden, eller jeg skal backend. Jeg har forsøgt med deres cron instillinger, men uden resultat. Min host har sat et cron-job op på serveren, men det afhjælper heller ikke problemet.

Synes jo Paypals får rimelig gode anmeldelser, så kan godt være det er mig der er uheldig. Men må nok sige jeg er på vej til at opgive, hvis de ikke formår at løse problemerne meget snart. Synes hver gang et problem er løst, kommer der to nye.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Jeg kan se, at du har en "support-tråd" kørende vedr. automatisk udsendelse af mails på Payplans hjemmeside. Dit seneste indlæg (http://www.readybytes.net/support/forum/payplans-3-x-series/200439-notification-emailer-taking-too-long-to-send-out.html) er i skrivende stund ca. 7 1/2 time siden.

Har du evt. fået svar via mail ?

Har selv brugt Payplans til utallige projekter uden de store problemer. Payplans support har altid været meget professionelle og hjælpsomme, så jeg er sikker på, at de også vil kunne hjælpe i dit tilfælde.

Fra Odder
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Ja bruger deres support mere og mere. Og de gør vel også hvad de kan. Men oplever egentlig bare at der opstår flere og flere problemer. Har stort set siddet hver eneste dag med modulet siden jeg installerede det. Det var jo ikke lige det jeg havde regnet med at bruge min sommerferie på :(

Synes bare der er lang vej nu. Og deres forsøg med en opgraderings knap, når man vil opgradere fra gratis medlem til købsmedlem er ikke brugervenlig, men nærmere misvisende. Er ikke sikker på brugerne vil kunne finde ud af det.

Må sige jeg stadig står et sted, hvor jeg ikke aner om det kommer til at leve op til kundens krav. Det ikke sjovt med en deadline der var helt tilbage i juni.

Her til aften er der f.eks. opstået en fejl, hvor alle brugere, uanset om de er medlemmer eller ej bliver redirectet til medlemsskabs oversigten. Siden er fuldstændig låst, hvilket jeg ikke oplevde da jeg forlod siden sidst. Aner ikke hvor dette går galt, men irriterende at spilde en hel aften på et problem der ikke var der i går.

Ved ikke om det er noget de er kommet til at lave, da de har været inde for at ændre på modulet i dag.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)