Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bil henter firma?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

overvejer at lave en firma, hvor man skal hente en bil til en kunde f.eks til holland, hvis kunden har fundet en bil dernede?

er der mulighed for at lave sådan et firma?? 

har selv en bil der må trække meget samt auto trailer?

- kunden har f.eks fundet en bmw 530d i hamburg til 100.000 kr. - kunden godkender den og jeg tager til hamburg og henter den. kun har betalt 20.000 kr i dep. hvis kunden ikke vil have bilen alligevel, så er pengene tabt for personen. ellers er det en aftalt pris for transport? 

kan man lave sådan et firma? 

- og ja jeg er f.eks 200.000 eller 600.000 til at "lægge ud :))

håber for gode svar :))

Fra Udlandet
Tilmeldt 4. Jun 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har selv benyttet mig af sådan et firma. Det var super lækkert. Jeg købte min Boxster så det passede med at den stod klar med plader på og det hele når jeg kom hjem til DK. Dagen efter jeg kom hjem, så kørte jeg ned og hentede den.

Du burde nok lave en samlet løsning og have styr på at gennemgå bil, samt vide hvilke servicecentre du kan køre den hen til i det pågældende land, således at de kan gennemgå den.

Jeg havde krav om at min skulle gå igennem forskellige test før jeg ville købe den.

Firmaet lagde ud for bilen og jeg gav dem en check da jeg kom hjem. Grunden til at de lagde ud, var fordi at bilen blev fundet i sidste sekund før jeg ankom DK.

Men jeg ville nok sætte et depositum der er lidt højere. Og en kontrakt med kunden inden du henter. Man burde vel kunne implementere en nemid løsning som digital underskrift. Således at kunden ikke behøver indfinde sig for det. Det er jo netop derfor han benytter sådan et firma, fordi han ikke gider bruge tid på sådan noget.

Mvh Kim

Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

selvfølgelig :))

men kan man lave sådan et firma? 

det er jo begrænset "udgifter som sådan :))

Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tænker lidt denne måde evt :))

Vi har intet lager, vi skal sælge fra – til gengæld kører vi i hele Tyskland! Det giver dig mulighed for at vælge mellem tusinder af biler og finde præcis den, der lever op til dine ønsker hvad årgang, kilometer, udstyr, farve, og pris angår.


Disse ønsker fortæller du til os, så starter vi jagten på den helt rigtige bil indenfor det prisleje, du forestiller dig. Når vi har fundet en række biler, udvælger vi sammen dem, som du vil have os til at besigtige.


Derefter tager vi rundt i Tyskland og besigtiger bilerne for dig - evt med dig. Vi går dem efter i teknik, lak, interiør og historik. Vi mailer dig billeder af bilerne direkte, så du kan følge med bag skærmen hjemmefra. Kan vi ikke finde den helt rigtige bil, koster det dig intet.


Efter ankomsten gennemgås bilen fra A-Z på det autoriserede værksted, således at du altid overtager en 100% fejlfri bil. Er der mindre end 5.000 km til næste service, udføres det uden beregning.

Din bil er klar senest 2 uger efter bestilling, nysynet og klargjort med danske nummerplader og registreringattest i dit navn. Tag toget til eller flyv, Vi henter dig i din nye bil, hos vores adresse :-)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle man ikke kunne ? ..

Der findes trods alt allerede en del firmaer, der levere en hel "pakke"

 - Hjælpe med at finde bilen

 - Tage ned og kontrollere den

 - Hente den hjem til Danmark

 - Hjælp med afgifter osv.

Om du så kan konkurrere med dem er nok noget andet, alt efter om du vil levere en pakke eller kun af hente dem.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

vil også sørge for plader samt afgift og evt service osv :))

Fra Udlandet
Tilmeldt 4. Jun 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pas på med du ikke lover guld og grønne skove.

Dem som det her henvender sig til er dem som har nogle penge, og de vil gerne købe nogle biler som ikke er helt billige. De vil gerne have serviceret deres bil hos bilfirmaet (Audi/Porsche/Ferrari/Osv). Det har betydning for bilens værdi at der står det rigtige stempel i servicebogen. Derudover vil man også gerne have at dem som piller ved den har forstand på det.

Du skal også have meget styr på highend mærkerne. Vide forskel på modellerne, samt kende til faldgrupperne. Hvad er der dårligt ved denne bil osv.

Altså hvis jeg skulle ned og hente en bil i Tyskland til 300.000,- i DK. Så koster den 100.000,- dernede. Hvorfor skulle jeg betale dig 20% af bilens værdi for at gøre det?

Derfor skal den altså være en lille sjat dyrere, før man som privatperson gider gøre det.

Kim

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)