Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smidt ud af Google?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

For noget tid siden var min side http://www.veteranbilertilsalg.dk/salg/ altid på første side, når jeg søgte på "veteranbiler", også når jeg loggede ud af Google osv. Men nu er den røget helt om på 6. 7. side? Er der nogen af jer, der kan se, hvad der er sket??

Tak...

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det passe at du fornylig har flyttet hjemmesiden over i et nyt system? - Ser sådan ud når man tjekker siden på www.waybackmachine.com

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for svaret. Det er en 301 redirect, har aldrig brugt 302.

Jeg skiftede til Joomla for lang tid siden, og det er, som om Google aldrig rigtig har brudt sig om det. Jeg fik faktisk mere trafik, da det var lavet i hjemmelavet php.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Janby:
Hej, tak for svaret. Det er en 301 redirect, har aldrig brugt 302.

Du har ret.. Men hvorfor er den redirect der i det hele taget?

Marcus Janby:
Jeg skiftede til Joomla for lang tid siden, og det er, som om Google aldrig rigtig har brudt sig om det. Jeg fik faktisk mere trafik, da det var lavet i hjemmelavet php.

Det kan man nogle gange opleve hvis man flytter til et nyt system og ikke sørger for at at SEO optimere det.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi jeg først testede det hele i undermappen /salg mens det gamle system kørte i rodmappen. Er det noget problem ift. SEO, at det ligger i en undermappe?

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan være et problem i det hvis google, i perioden hvor du testede, har indexeret begge sider og bedømt det som være duplicated content.. Det kan man blive straffet for, og der kan gå lidt tid før du kommer ind i varmen igen, selv efter du har lavet din 301 redirect.

Om der er noget problem i at have det i en undermappe er jeg usikker på - men det er ikke sønderligt kønt som besøgende :)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Et helt andet problem som, jeg synes du har er at designet er rodet og meget lidt professionelt.. Om du så lå på førstepladsen på google, tror jeg du ville have en rigtig høj bounce rate desværre. - Hvis siden ellers er noget der er økonomi i, ville jeg nok råde dig til at få lavet det om, så systemet er toptunet i forhold til SEO, og så det samtidig fremstår pant, og nemt at navigere...

Og sidst men ikke mindst.. Tjener du noget på alle de google reklamer der er plastret ud over hele siden.. Hvis ikke synes jeg du skal fjerne dem, og selvom du gør, skulle du måske nøjes med et par stykker

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du måske have ret i, men nu var det lige SEO'en jeg var interesseret i.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)