Hej Alle, Jeg leger med et koncept for en hjemmeside hvor nøglen er et internationalt perspektiv. Hjemmesiden skal ret hurtigt være til stede i de fleste Europæiske lande. Er derfor vigtigt at udvidelse til et land ikke kræver for stor omstilling eller fordybelse i landet. Vi skal have en ret klar skabelon og samarbejdspartnere som kan varetage de forskellige ting. Et af punkterne er Kundeservice på telefon og mail. Det er muligt at telefonen kan undværes, men mailen kan ikke. Jeg tænker der må eksistere call-centre eller lign. som specialiserer sig i at varetage kundesupport mm. i de forskellige Europæiske sprog. Har da også fundet en enkelt eller to via. Google. Men håber der er nogen herinde som har erfaring ? Har også overvejet, at hvis vi kun kører mail-support (altså ingen tlf. support), kunne man få et oversætter firma ind over til at oversætte frem og tilbage. Men er nok ret dyrt i længden!? Det store alternativ er at ansætte en medarbejder der kan sproget. Men pointen her er netop at vi ikke regner med at konceptet kan understøtte en medarbejder pr. land. Det er den samlede salgsvolumen fra alle de europæiske lande der skal løfte salget. Et enkeltstående land kan ikke klare det alene. Håber nogen kan hjælpe mig med at knække koden her ? |
Hej,
Jeg kender ikke ret mange der tilbyder denne service, men der er en håndfuld eks. os selv NordicCall og regus. Vi tilbyder telefonpasning /mail support med mulighed for lokalnumre i følgende lande/sprog Dansk, Norsk, Svensk, Tysk, Finsk, Fransk, Hollandsk, Italiensk, Engelsk, Spansk.
Vores løsninger kan være et godt alternativt indtil man selv har mulighed for at ansætte i de enkelte lande, hvis man ønsker det på sigt.
Det kunne også være en mulighed, at vælge et oversætter firma, men de tager typisk 50 øre / 1 krone per ord og nogle gange med et minimum antal ord, og hvis de både skal oversætte spørgsmål og svar, så skal de nok være korte, før det er billigere end reel telefonpasning / mail support.