Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start a Minecraft server hosting firma.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg vil godt hoste servers for andre og give andre en billig server til Nemme Penge.

Nå men i 2 År har jeg læst, læst og lære mig ind i Hosting af servers og kigge på andre server hosting Firmas og det ser ikke nemt ud og det er det nok ikke for man kan smide mange penge ud af det vis man ikke for nogen ind.

men jeg har ikke bygged en Computer/server maskine inu fordi jeg skal vide om der er nogen som er frisk til at starte noget sammen men i skal kunne nogen ting ingen i bare kommer og siger jeg ved hvordan jeg setter en server op kan jeg være med " nej det er jeg ikke ude efter jeg er ude efter at i ved noget om Java, Servers, og så noget mere gidere ikke til at skrive det men i ved jo nok selv hvad man skulle kunne gøre nå man skal være en del af et hosting firma".

Men i skal bare skrive hvad i synes og min ide og om i kan klare at sette noget op og om i er klar til at bruge nogen penge på det men jeg vil ikke sige i skal betale for noget men jeg vil sige vis du skal være en del af det skal du os være der for det vi er igang med men i kan //PM 

Mig vis i vil være med og i skal ikke bare skrive jeg kan sette servers op i skal kunne mere og jeg ved at den alder er dum men jeg vil ha i skal være mere en 10 år som 14+ Og det er en god alder at være i vis man skal noget og jeg ved det er undt af mig at sige det kun er 14+ der må være med men jeg vil ikke ha 8-10 i et hosting firma selv om de kan noget.

Med venlige Hilsen

//CY

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke forstået - er det ikke dig der skal skrive hvad du gerne vil, når nu det er dig der skal starte firma?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lide skrevet noget nyt det er os nemmere at se på

Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs, står også og mangler en eller to til at starte et super fedt hosting selskab op, men game servers feks minecraft.

Har 1 Dedicated server pt, bare skriv hvis det lyster ellers på skype malte746

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

chri943y:
Mig vis i vil være med og i skal ikke bare skrive jeg kan sette servers op i skal kunne mere og jeg ved at den alder er dum men jeg vil ha i skal være mere en 10 år som 14+ Og det er en god alder at være i vis man skal noget og jeg ved det er undt af mig at sige det kun er 14+ der må være med men jeg vil ikke ha 8-10 i et hosting firma selv om de kan noget.

Med tanke på, at Amino er et iværksætter forum, tror jeg ikke du på noget tidspunkt skal frygte at nogen på 8-10 år kontakter dig med henblik på at starte et hosting firma.

Nu kræver du at en eventuel partner skal kun alt det der kræves for at holde en server oppe. Men hvad vil du egentlig selv bidrage til dette hosting firma du har i tankerne?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Brædstrup
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lige nogle ting at tilføje.

inden du starter SKAL du finde en grund til at kunderne skal vælge dig da det er en kæmpe branche, og du vil få rigtig MANGE konkurenter indenfor det fag.

mange hosting firma sælger allerede til vanvittige billige priser som nok vil være svær at konkurrere med.

Jeg har selv undersøgt den branche før, jeg fandt frem til at mange hosting firma kører en hvis "plan" kaldt en Reseller hosting plan, som kunne være noget for dig i starten da du nok ikke har start kapitalen til at købe Microsoft servere "lyder ikke sådan" men en Reseller hosting plan, er hvor du kan sælge Ex. en Minecraft server i 1md til 35$ når du så har solgt en server til de 35$, så bestiller du den ved det firma hvor du har din reseller plan, de vil have 29$, du har tjent 6$ sådan virker en reseller, men fordi du er nød til at sælge den til højere pris end deres, er det svært at overbevise kunderne om at vælge dig.

mvh Lasse Henriksen

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)