Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er min hjemmeside i luften - hvad synes i?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes sådan set siden er flot nok, men da jeg dagligt tjekker mange lignende sider har jeg dog en enkelt bemærkning, som stort set er det eneste jeg kigger efter. I skal være først og størst med nyhederne. Der skal være MANGE flere artikler. Er godt klar over den er ny, men hver dag skal der postes nogle indlæg, for at folk kommer tilbage og bliver på siden. De større sider har mange skribenter og kan derfor være hurtige med det nyeste inden for musikken. Hvis det skal være en side jeg skal besøge, så skal der være meget materiale og det skal være opdateret.

Ellers klø på :) 

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået opdateret hjemmesiden og rettet alle de fejl jeg har kunne finde. 

Tjek det ud på NEANEOS. 

Er er andre ting på hjemmesiden jeg skal være opmærksom på? 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjern det store forsidebillede, og få rykket nyhedssektionen op på dets plads, så er den hjemme.

(Bare fordi themet er født med et kæmpestort forsidebillede, er det ikke ensbetydende med at det er en god idé at bruge et stort forsidebillede. Det er kun en god idé, hvis du er kunstner eller fotograf, og du har et superflot billede som alle skal se, dvs. hvis selve billedet er dit produkt. Dit produkt er nyheder, og derfor skal nyhederne op i toppen. Desuden er billedet af svingende kvalitet, nogle af de små billeder er uskarpe, eller for hårdt komprimerede.)

Din nyhedssektion ser til gengæld supergodt ud! Op i toppen med den.

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ved godt billedet er dårlig kvalitet, arbejder også på at få lavet et mere professionelt billed op.
jeg føler bare at hjemmesiden ser rigtig tom ud uden sådan et forside billede. Men ja, må heller ligeprøve det an for at se om det virker bedre :-)  

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)