Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop der er lidt død i sværen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Green Harmony Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er
Jeg har startet en webshop op der ikke rigtig fanger kunderne. Jeg har lavet Adwords optimeret for hver produkt kategori. Der er masser af søgninger på mine søgeord, men få klik på min shop til trods for 15% rabat på alt. Jeg er startet pr. 1/8 og har haft 1 salg, og det var nok ikke lige det jeg ventede af min investering :-( Tag et kig på siden og giv mig et professionelt feedback på hvad der kunne skræmme kunderne væk (hvis noget) Tag et kig på www.greenharmony.dk og giv din mening :-)
På forhånd tak Mette (som har mistet modet lidt kortvarigt)

Mette Eriksen

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Masser af søgninger og få klik (på din adwords) betyder i de fleste tilfælde manglende relevans mellem dine annoncer, og brugernes søgning. Derfor skal du nok sætte dig ind i hvad dine brugere leder efter, når de søger, og derpå begrænse meget bredt dækkende søgeord til mere specifikke søgeord.

Selve webshoppen er ganske fin. Den er ikke prangende, men det skal den heller ikke være. Så der er du fint kørende. Den svarer super hurtigt, så det er endnu et plus. Din rabat på 15% opdager man ikke nemt, uden at man læser din intro. Der skal du ændre lidt på kommunikationen. F.eks.: Få 15% på alle vores produkter. - brug koden .... når du handler.

Ligeledes bør du nok kigge lidt på hvad der gør dig anderledes ifht. andre butikker der sælger den type produkter. Det er vigtigt at skille sig ud. Det kan f.eks. være på den samlede oplevelse.

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Green Harmony Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak - det må jeg tjekke lidt op på. Er lidt en novice i Adwords endnu men det kommer så småt :-)

Mette Eriksen

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Da jeg ret hurtigt kunne se jeg ikke var den rigtige målgruppe, skyndte jeg mig at spørge min hustru hvad hun umiddelbart synes om din side.

Første respons var "den er er blå... meget blå...".

Da jeg så fortæller at spørgsmålet gik på at der ikke var meget gang i salget, svarede hun at siden er træls at navigere rundt på - man kan ikke hurtigt se hvor man skal gå hen for at få noget til huden eller til neglene. Navigationen er bygget op omkring mærkerne og det gør siden besværlig at navigere rundt i.

Det er noget A/B splittest sikkert kunne bekræfte.

Min egen personlige holdning ville også gå på at designet mangler et gevaldigt løft.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes der sker rigtig meget på din forside, i mine øjne også for meget .... Har har alverdens områder med "Mærker", "Nyheder" 2 menuer i toppen osv, men ikke et eneste sted hvor jeg kan trykke "køb" / "I kurv" eller lign, og din indkøbs kurv falder næsten i med alt det andet.

Det er trods alt en butik hvor der skal sælges, så det syntes jeg du skal kigge på.

Hopper jeg ind i en af de store punkter på forsiden fx "Pai Skincare" kommer der stadig ingen muligheder for køb, kun flere klik muligheder. Trykker jeg så¨på "Ansigt" har jeg endelig mulighed for rent faktisk at smide noget i min kurv.

Lige det første jeg lagde mærke til derinde.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt for meget tekst på forsiden - væk med det :)

Alt det om at i er nystartede - væk med det - folk gider jo ikke være de første der køber..

Annonce ( i bunden af din side) - væk med den :)

Generelt ser siden nok lidt for "hjemmelavet" ud.

produkterne/priser aner jeg desværre ikke noget om.

Samtidig er det nu meget normalt at det går sløvt i starten, så det skal nok komme.

 

 

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Green Harmony Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det, jeg har Adwords kørende med de 15% også, men man lærer jo heldigvis noget nyt hver dag så det er med at optimere :-) Godt at høre det med hastigheden, for det var min frygt da jeg selv har en meget hurtig PC der er hurtig til billederne. Når jeg forhåbentlig kommer til lidt mere indtjening vil jeg nok på en anden platform, men skulle starte ud i det jeg bedst havde råd til, håber det kan blive lidt mere fancy på sigt. Du skal have mange tak.

Mette Eriksen

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Da jeg så fortæller at spørgsmålet gik på at der ikke var meget gang i salget, svarede hun at siden er træls at navigere rundt på - man kan ikke hurtigt se hvor man skal gå hen for at få noget til huden eller til neglene. Navigationen er bygget op omkring mærkerne og det gør siden besværlig at navigere rundt i.

Jeg tænkte præcist det samme.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Når din side alligevel hedder Greenharmony og du sælger naturlige/økologiske produkter, hvorfor er din farve så lyseblå og ikke grøn ligesom alle de andre ?Smile

Du må IKKE bruge penge på AdWords uden at implementeret Google Analytics samt E-handelssporing på din webshop..... Så ved du ikke hvilke søgeord i AdWords der giver salg og om det giver overskud.Smile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Green Harmony Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak fordi i gav jer tid,det er rart at høre fra andre hvad man kan gøre bedre, så det vil jeg gå igang med at se på. Ved der er mange klik og det skal der laves om på. Tak for hjælpen til jer begge :-)

Mette Eriksen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)