Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne investere 100.000,- Men i hvad?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Ikast
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hikke,

Jeg vil anbefale dig at oprette en Aktiedepot på www.nordnet.dk, køb Vestas-aktie på tirsdag mellem kl.16.45 - 16.55 og se hvordan det yngler på en dag. Husk og sælg det næste dag og køb investeringsforeninger for langsigtet investering.

Aktiedepot

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget man kan kalde aktier for gambling ved jeg nu ikke. Der er selvfølgelig en risiko, men der er også en risiko for at ens arbejdsgiver går bankerot, og man ingen løn får - og så er alt jo gambling.

Kilde: http://epn.dk/privat/pension/ECE5793780/har-du-25-ar-er-aktier-en-naesten-sikker-gevinst/

Dermed ikke sagt at man ikke skal passe på, men hvis man sætter sig ordentligt ind i tingene, og ved at man kan lade pengene stå længe.

Ellers så er der også potentielt stor gevinst at hente ved at invistere  nye virksomheder, men der er dog en lidt større risiko, og man skal nok bruge lidt mere tid på at se hvor man vil smide sine penge. Det er der jo selvfølgelig også nogle som godt kan lide, og så er det jo bare en bonus :)

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

praktikanten86:
Sæt Pengene i FCK-aktier. De ligger altid i toppen af superligaen, De vinder altid DM og de er super godt kørende for tiden.

Toppen af superligaen og de er super godt kørende for tiden?? Den kommentar er jeg ikke helt enig i. Se nedenstående tabel.

 

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

dimsen:

Hvor meget man kan kalde aktier for gambling ved jeg nu ikke. Der er selvfølgelig en risiko, men der er også en risiko for at ens arbejdsgiver går bankerot, og man ingen løn får - og så er alt jo gambling.

Kilde: http://epn.dk/privat/pension/ECE5793780/har-du-25-ar-er-aktier-en-naesten-sikker-gevinst/

Og for at det der holder stik, så kræver det, at fremtiden er ligesom fortiden... For artiklen og beregningerne er foretaget på HISTORISKE data... 

Så kan man selv begynde at overveje, om de næste 25 år afvikles i samme forløb, som de foregående 25 år, eller om der sker nogle ændringer... Men hvis man kan bruge historiske data som grundlag for en "fremtidsgaranti", så må dinoerne vel også snart vende tilbage? Ligesom vi snart ser et par revolutioner mm. Og så er den aktiegaranti vel næppe meget værd?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Og for at det der holder stik, så kræver det, at fremtiden er ligesom fortiden... For artiklen og beregningerne er foretaget på HISTORISKE data... 

Nu gjorde jeg så også opmærksom på at det ikke var en garanti for en gevinst. Samtidig står der også i artiklen at man aldrig er garanteret.

Fashion-Seller:
Så kan man selv begynde at overveje, om de næste 25 år afvikles i samme forløb, som de foregående 25 år, eller om der sker nogle ændringer... Men hvis man kan bruge historiske data som grundlag for en "fremtidsgaranti", så må dinoerne vel også snart vende tilbage? Ligesom vi snart ser et par revolutioner mm. Og så er den aktiegaranti vel næppe meget værd?

Men hvis du går så meget op i detaljerne, må jeg jo gøre det samme.
Så ja, dinosaurene er på vej tilbage. Det er der videnskabeligt grundlag for, bl.a. i form af Infinite monkey theorem, som groft sagt betyder at en hvilken som helst handling/begivenhed er garanteret så længe man giver det lang nok tid.
Samtidig bekræfter Darwins teori at vi er i konstant i udvikling, hvilket faktisk også muliggør dinosaurene. Men faktisk er der endnu større chance for at de vender tilbage man tror, da forskere i øjeblikket er ved at undersøge hvad det vil koste at trække dnarester ud af deres efterkommere, således at man kan klone sig frem til dem - Jurassic park style.

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt i aktie verden er jo en chancevurdering, ligesom i odds. Går aktien op, eller ned. Samme med odds, Er oddset for højt eller for lavt. Hvis du tror en aktie går op, så køber du. Hvis et odds et for højt, så køber du. 

Det er altså det samme. Kan godt være samfundets normer, men det er mere "sikkert" at handle med aktier end med odds, men sandheden er bare at begge områder kræver hårdt arbejde, startkapital og så endnu mere hårdt arbejde. 

Lur mig om ikke der er mange der er gået fra hus og hjem pga investeringer i aktier. Island fik da ihvertfald et rap over nallerne ved at investere i aktier og andre ting. Ligesom der er nogen der er gået fra hus og hjem, pga odds. 

gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com

Fra Ikast
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Aktier er et langsigtet opsparingsalternativ, som historisk set har givet et attraktivt afkast. Køb kun aktier, hvis du allerede har betalt gæld tilbage og du ikke skal bruge pengene inden for en kortere årrække.

Formuepleje har identificeret 6 tegn på bedre tider på aktiemarkedet ... Læs mere

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt sætter jeg alt overskud i aktier, og det har givet et lille afkast på små 700% i de 4 år jeg har været aktiv

Nogen aktier shorter jeg, andre er jeg langsigtet i (minimum 3 år).

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har hørt om begrebet ironi ikke???

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovsa!

Mit indlæg var tiltænkt Simon Mark Nielsen

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)