Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af logo

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Haur.dk Webdesign - Priser hvor alle kan være med! Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Jeg er igang med at lave et super simpelt logo, til en kunde. Jeg ville lige høre jeres mening, og evt forbedringer?

Mellemrummet mellem Consult & Management biliver rettet, men ellers grundlæggende, godt, skidt?

På forhånd tak!

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Designmæssigt er logo + "slogan" rigtig fint - personligt ville jeg måske have lavet hele ordet "Sport" i grønt for at fremhæve dette (men det er nok en smags sag).

Indholdsmæssigt syntes jeg til gengæld det er lidt svært at finde frem til hvad firmaet laver eller tilbyder? Det giver okay mening når man har læst lidt på hjemmesiden, men jeg ville måske have valgt noget ala "Konsulenthjælp til sportsklubber" istedet for "Consult & management". Så får man lidt hurtigere præsenteret hvad der tilbydes :)

Ellers syntes jeg det ser ganske godt ud!

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Haur.dk Webdesign - Priser hvor alle kan være med! Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dine ord Uffehs - Jeg vil tage det videre til min kunde, han synes det er fint som det er, men han ville også gerne høre folks mening omkring det, men det er rigtigt det du siger, at sport skulle måske være grøn, og for at fremhæve hvad virksomheden laver, så skulle man overveje "konsulenthjælp til sportsklubber" :)

Tak for dine ord!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)