Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil betaling (Mobilepay / Swipp) API, findes det ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en tjeneste, hvor mobil betaling vil være oplagt at bruge. Men hvordan giver jeg folk adgang efter de har betalt, er der et API, som kan checke indkomne betalinger, sådan at jeg giver adgang til den der har betalt og ikke alle mulige andre ?

Jeg forestiller mig at jeg skal have en SMS gateway. Folk tilmelder sig på hjemmesiden. Jeg sender opkrævning der skal betales med det samme, som SMS til deres telefon. De betaler vha. Swipp eller Mobilepay og jeg godkender dem og sender SMS tilbage med logon oplysninger.

Kan det lade sig gøre med Swipp/Mobilepay ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Lurer også på sådan en mulighed. Er der ingen som ved noget om dette? :)

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en løsning, der ligner lidt med Swipp, men leder stadig efter en måde at håndtere Mobilepay.
Swipp kan forholdsvist let håndteres fordi der kommer en kvittering pr. SMS når kunden har betalt. Mobilepay sender desværre en push message, som ikke kan håndteres af et GSM-modem.

Er du eller en anden, kommet vidre med projektet og evt. har en ide til implementereing af Mobilepay.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Den har jeg kikket på, men det kan kun bruges, hvis man ønsker at kunne lave betalinger fra ens egen App.

Jeg skal ikke lave en App til en telefon, men et lille program, der kører på en embedded microcontroller sammen med et GSM-modem.
Der skal heller ikke laves betaling FRA mit set-up, det skal bare have en besked når der ER foretaget en betaling.

Det er utrolig simpelt at lave med Swipp fordi man der modtager en SMS med besked om at man har modtaget en betaling.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)