Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med installation af WP tema!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen her på amino.

Jeg har købt et wordpress template på templatemonster som jeg nu har installeret problemet er at det på ingen måde er identisk med det jeg købte er det mig der har gjort noget helt forkert eller viser de bare de flotte templates for at få folk til at købe noget rod ?

vedhæfter 2 billeder så i kan se hvordan det skal se ud og hvordan det ser ud når jeg installere det

håber nogen kan komme med lidt hjælp :)

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Prøv at smide noget indhold på, og nogle billeder i rette størrelse, og vælg de rigtige templates (hvis dit tema gør brug af disse) - så vil det nok så småt begynde at ligne. Deruder skal der somregel lidt tilpasning af temaet og widgets til før det helt er som man ønsker.

Hilsen
Kristian 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige for at være helt sikker, så har du installeret det, men har du også aktiveret det ? - Det bliver nemlig ikke aktiveret automatisk når man installere.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs instruktionerne, der er fulgt med. Jeg kan se at dit WordPress er indstillet til at vise seneste indlæg. Det skal uden tvivl være en statisk side i stedet. Måske er der endda medfulgt demo-data, som du kan tilføje.

Mange nye og moderne WordPress-temaer kræver at du bruger en statisk side frem for seneste indlæg. Jeg er slet ikke i tvivl om, at der medfølger en form for dokumentation til at hjælpe dig bedre i gang.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)