Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp hvem kan anbefale den bedste webhosting???

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Mine 7 domæner kører upåklageligt hos Gigahost....
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

2: Samme setup som ovenstående, dog baseret på kvalitetshosting såsom http://www.solutio.dk/
= en anelse dyrere, dog større sandsynlighed for en god oppetid

Mange tak for mention Emil, vi gør vores bedste hver dag :-)

@Jannie, du er meget velkommen til at sende mig en personlig besked, eller kontakte mig på brian@solutio.dk (Vi stoler på vores spamfilter)

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for en måneds tid siden, flyttet 2 af mine sites fra meebox.net til webhosting.dk og de kører begge langthurtigere nu, og med lave load tider.

Jeg brugte gigahost for et par år siden, den gang fungerede debikke, men i dag taler folk godt omkring dem. Men kender ik deres performance idag.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Jannie B"

Jeg benytter Internet123 og er meget tilfreds.

Mvh

www.ØkonomiEksperten.dk

v/Ulrik Rasmussen

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Jeg har for en måneds tid siden, flyttet 2 af mine sites fra meebox.net til webhosting.dk og de kører begge langthurtigere nu, og med lave load tider.

Jeg brugte gigahost for et par år siden, den gang fungerede debikke, men i dag taler folk godt omkring dem. Men kender ik deres performance idag.

Det er også min opfattelse at webhosting har en god performance... jeg har ikke haft  mulighed endnu for at teste dette med en rigtig hjemmeside endnu, men det kommer inden længe. Men til prisen er de klart at foretrække frem for fx meebox, hvor jeg har oplevet langsomme servere og utrolig meget nedetid på deres webhoteller.

Gigahost har jeg lige arbejdet på, altså jeg har hastighedsoptimeret en hjemmeside som ligger hos gigahost. og her er performance bedre end fx hos meebox, det burde de nu også være når det koster dobbelt så meget som hos meebox.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)