Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave noget der ligner dette billigt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amino

Jeg ville hoere om en af jer kunne lave noget der ligne http://www.dealfighter.dk/ billigt

Det skal vaere en meget simpel side som ligner den okay lidt - Det jeg mener med at ligne er det med hvormange der har kobt, hvorlangtid der gaar til den er faardig og besparelse

Bare ne helt normal webshop hvor man kan gaa ind og kobe - ikke det store 

ALT SKAL VAERE PAA DANSK
DEN SKAL VAERE TROVARDİGT
DET SKAL VAEREPANT OG OVERSKUELİGT

Mit budget er meget lidt - mellem 1000-1200 - JEg kan betale pr. maned ud over 1000 kroner

 

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Osama.

Jeg vil tro at svaret er nej.

Programmørene bag dealfighter.dk har helt sikkert brugt mange timer på siden.

Efter hvad jeg kan læse mig til her på amino så koster en webshop inkl. design alt fra kr. 10.000 og helt op til flere millioner kroner.

Men mist ikke modet af den grund, brug amino som det fantastiske redskab det er og så på webshops og de løsninger og muligheder som diskuteres. Der er rigtig mange der har stået i din situation og det tager lang tid og megen læsning at finde frem til den bedste måde at gøre tingene på for en, også når man ikke har så mange penge at bruge.

Håber du kan bruge mit svar.

Bedste hilsner

Roar

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du googler "Groupon clone" kan du finde en masse dealsite-scripts, du kan købe for nærmest ingen penge. Der findes mange kloner.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Osama:
DEN SKAL VAERE TROVARDİGT

Hej Osama,
Gode indlæg med hensyn til hvordan du starter det op. Jeg har ingen forstand på dealsites, men jeg syntes det er vigtigt at du forsøger at holde fast i det punkt du skriver med at det skal være troværdigt.

Der er mange dealsites der tilbyder "super" produkter til "billige" penge, hvor det viser sig at det enten er kopi-produkter eller billigt producerede produkter fra asien. Der er blandt andet barberblade, kosmetik og andre produkter der har været solgt til langt over normalprisen på nogle sites, og det ville være ærgerligt for dig, da dette giver utilfredse kunder.

Læg vægt på at det ikke kun er siden der er troværdig, men også de firmaer du vælger at handle med, samt de varer og produkter du tilbyder. Husk desuden at få lavet aftaler med leverandørerne, så du ikke ender op som f.eks. Sweetdeal:
http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1874119.ece
(Advarsel - Artiklen indeholder ubehagelige billeder!)

Held og lykke med projektet :)

Venligst,
Bjarke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)