Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp vil gerne lære at lave logo. kan man??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej som jeg skrev vil jeg gerne lærer at lave logo'er men er det muligt for en uden erfaring og er der nogen programmer hvor man kan lave dem gratis?? håber at hører fra nogen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Som udgangspunk er alt muligt, jeg vil blot anbefale dig at hyre nogle der lever af det. Vil tro du kan finde nogle herinde der kan tilbyde dig det for en 500,- kr og opefter. Så har du et godt udgangspunkt for din virksomhed

Ellers findes der websites som: http://www.logomaker.com/ 

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hej martin tak for dit indlæg men har måske skrevet indlægget lidt forkert. det er fordi jeg pt går på dagpenge og vil gerne bruge min tid til at lærer nye ting derfor og så synes jeg bare det cool så mange ting der bliver lavet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

transport2880:

hej martin tak for dit indlæg men har måske skrevet indlægget lidt forkert. det er fordi jeg pt går på dagpenge og vil gerne bruge min tid til at lærer nye ting derfor og så synes jeg bare det cool så mange ting der bliver lavet.

Photoshop er nok det bedste program, men det koster også og ved ikke hvad der findes af gratis altanartiver. Anvend det sammen med alle de youtube film og guides om det, det er ihvertfald en start :)

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er godt inde i IT og grafik vil det ikke tage dig så lang tid at lære et program som Photoshop. En ting er dog at kunne anvende programmet, noget andet er nok at have den fornødne viden omkring komposition osv. 

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at søge efter nogle kurser i dit lokalområde og komme igang den vej.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Impulskontrol.dk Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kommer ofte langt med sit firmanavn i en lækker font og lidt lækker grafik. 

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be

Gode Logo'er er svære lige at ryste ud af ærmet. Folk der kan gøre det tager sig formentlig godt betalt. Det er ofte også en lang og kringlet process at finde frem til noget som er enkelt og passende. 

Hivs man har et meget simpelt logo, kan man også peppe det lidt op med effekter, som f.eks. form eller fractal noise. 

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be&feature=youtu.be">


&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be">

Winnermind forandringsledelse - vejen til bedre beslutninger

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej har som sagt aldrig rigtig prøve det før så men vil kigge på det. tak

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Hansen,

Adobe Illustrator er nok det bedste til logoer, men skal du til at lave andet grafisk arbejde osse ville det være bedste med både Illustrator og Photoshop.

Vh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke lige vil smide penge efter fx Photoshop til at starte med, mener jeg stadig der er en del muligheder samt guides til fx GIMP der er gratis:

http://www.gimp.org/

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

(Surt opstød) Og det var så her jeg, jeg lærte at min uddannelse og 18 års erfaring ikke er noget værd, og derfor kan smide den ud ad vinduet... (/Surt opstød)

Mere seriøst: Photoshop er absolut no-go, når det gælder logoer. Der skal pinedød være vektor. "Industristandarden" dikterer Illustrator, men man kan sikkert snildt finde gode alternativer.

Hvordan man så lærer at lave et logo? Tjah... Kan man lære at være kreativ? Nogen siger "ja", andre siger "nej". Jeg mener bestemt at en stor del af det er "erfaring", så det er vel "bare" at gi' sig i kast med diverse tutorials. Om de så er gode eller ej vil jeg lade forblive usagt (men mht logoer, så hælder jeg mest til at de fleste tutorials er ubrugelige i den henseende; de er sikkert ganske fine mht oplæring af brug af det givne program, men ellers...).

Men det er da rart at se, hvorledes lægmænd ser på de det grafiske fag herinde. Eller noget.. ;)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)