Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedste idé - vinder & hjælp til andre Amino-iværksættere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
SÅ FIK VI KÅRET DANMARKS BEDSTE IDÉ - den fleksible legeplads.
Udviklet af en række unge iværksættere fra Jylland, der er kommet på en Mindcraft inspireret idé. En legeplads med elementer der er nemme at flytte og kombinere for børnene i bedste LEGO-stil. Fin idé men først og fremmest nogle iværksættere med drive, hjerte og visioner - det var det, jeg personligt faldt for.
Jeg bidrager personligt med 20 timers rådgivning indenfor iværksætteri, innovation og forretningsudvikling. Kunne du også være interesseret i at blive hjulpet med at gøre idé til virkelighed (eller videreudvikle din forretning), så kontakt mig via www.jonathanloew.dk for info om muligheder, priser osv.

Tusind tak til de flere end 250 iværksættere og opfindere, der deltog i TV2's store morgen-konkurrence...

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Løw:
En legeplads med elementer der er nemme at flytte og kombinere for børnene i bedste LEGO-stil.

Fed ide! Er der nogle steder hvor man kan læse lidt om nogle af de andre ideer/opfindelser? :)

Fra Sulsted
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Løw:
En legeplads med elementer der er nemme at flytte og kombinere for børnene i bedste LEGO-stil.

Husker jeg prøvede noget i samme stil i min barndom så er det ikke bare gammel vand på nye flasker

Mvh

Mads

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest stort tillykke til de 3 vindere med legepladsen :)

Sad klisteret med telefonen i hånden i går, i håb om selv at blive ringet op. Haha ;-)

Men Jonathan du har hermed en mail på vej fra mig, kunne nemlig god tænke  mig at vide lidt mere om priser m.m. :)

Og til alle de andre 250 Iværksættere der ikke blev valgt, håber vi ser dem her på Amino, og at de ikke giver op. At deres ide ikke blev valgt, gør jo ikke deres ide til en dårlig ide. Der var jo kun 3 der kunne udvælges :) Så go go go for it :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Holm Frederiksen:

Husker jeg prøvede noget i samme stil i min barndom så er det ikke bare gammel vand på nye flasker

Mvh

Mads

Jeg tør ikke sige, om du tidligere har prøvet noget lignende :-) Nu er en god idé jo ikke lig med en idé, som er fuldstændig unikt. Tværtimod. De fleste gode idéer og virksomheder opstår som kombinationer af noget, vi kender i forvejen - tænkt og sat sammen på nye måder. Båret frem af mennesker med den rette blanding af forskellige evner, drive, dedikation og modet til at turde fejle. Så vil ikke udelukke, at du har prøvet noget lignende engang. Det gør det imidlertid ikke til en dårligere iværksætter-idé i mine øjne.

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

uffehs:
Fed ide! Er der nogle steder hvor man kan læse lidt om nogle af de andre ideer/opfindelser? :)

Det skulle gerne blive lagt op på go.tv2.dk i løbet af formiddagen. Mere ved jeg ikke :-) Ellers kan du gense udsendelsen på TV2 Play.

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk.Jensen:

Først og fremmest stort tillykke til de 3 vindere med legepladsen :)

Sad klisteret med telefonen i hånden i går, i håb om selv at blive ringet op. Haha ;-)

Men Jonathan du har hermed en mail på vej fra mig, kunne nemlig god tænke  mig at vide lidt mere om priser m.m. :)

Og til alle de andre 250 Iværksættere der ikke blev valgt, håber vi ser dem her på Amino, og at de ikke giver op. At deres ide ikke blev valgt, gør jo ikke deres ide til en dårlig ide. Der var jo kun 3 der kunne udvælges :) Så go go go for it :)

Det lyder fedt - godt med engagement. Det er super vigtigt.

Normalt tager jeg 2500 kr./time, men jeg vil gerne tilbyde Amino'er halv pris og så eksempelvis rådgivningspakker med et bestemt fokus. Lad os drøfte det når jeg kender mere til dit projekt, men mail mig endelig!

Jeg kan kun være enig i din feedback. Der var bestemt gode idéer iblandt de 250 - også flere end dem, der blev udvalgt. Det handler om at blive ved, konsultere de rette folk og så gøre op med sig selv, om man er iværksætter eller opfinder. Det er en meget vigtig skelnen, som mange af de indsendte bud med fordel kan overveje med sig selv. Det gælder også en del brugere på Amino, tænker jeg. Altså om man drømmer om at opfinde ting eller føre dem ud i livet som virksomheder. 

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)