Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg bruge Apples navn i mit nyhedsbrev?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et hurtigt spørgsmål i forbindelse med mit kommende nyhedsbrev. Nyhedbrevet handler kort sagt om guides til Apple produkter, samt priser på Apple produkter (Altså en slags skjult tilbudsavis, men det bliver ikke skjult, når man tilmelder sig).

- Må jeg bruge Apples navn i mit nyhedsbrev? 

EKSEMPEL:
- Må jeg skrive "Se de bedste Apple guides" i mit nyhedsbrev?

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik B:

Hej,

Jeg har et hurtigt spørgsmål i forbindelse med mit kommende nyhedsbrev. Nyhedbrevet handler kort sagt om guides til Apple produkter, samt priser på Apple produkter (Altså en slags skjult tilbudsavis, men det bliver ikke skjult, når man tilmelder sig).

- Må jeg bruge Apples navn i mit nyhedsbrev? 

EKSEMPEL:
- Må jeg skrive "Se de bedste Apple guides" i mit nyhedsbrev?

Du kan kontakte deres marketingsafdeling med dit spørgsmål, de svare utrolig hurtigt :) - De vil nok sende dig en lang liste af regler som du skal opfylde.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:

Du kan kontakte deres marketingsafdeling med dit spørgsmål, de svare utrolig hurtigt :) - De vil nok sende dig en lang liste af regler som du skal opfylde.

Dette råd synes jeg ikke du skal gøre brug af, da du allerede bryder rettighederne til deres varemærke "iPhone" i din hjemmeside-adresse. Jeg kan ikke umiddelbart se nogen speciel grund til, at du ikke må reklamere for udstyr til deres telefoner/tablets.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Ulstrup:

Lucas - Hosting4Real:

Du kan kontakte deres marketingsafdeling med dit spørgsmål, de svare utrolig hurtigt :) - De vil nok sende dig en lang liste af regler som du skal opfylde.

Dette råd synes jeg ikke du skal gøre brug af, da du allerede bryder rettighederne til deres varemærke "iPhone" i din hjemmeside-adresse. Jeg kan ikke umiddelbart se nogen speciel grund til, at du ikke må reklamere for udstyr til deres telefoner/tablets.

Man kan vel altid være ærlig? - Man bryder ikke rettighederne ved at bruge ordet iPhone, hvis man har fået lov, flere hollandske news sites etc, der har iphone, eller andre apple varemærker i deres domæne eller på siden, som samarbejder utrolig godt med Apple.

Så syntes skam man skal være ærlig, kontakte apple om man må bruge X navn, tror chancen for de siger ja, hvis du spørger er langt langt større end hvis du bare gør det :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Med ærlighed kommer man ofte længst, men....

Hvis jeg kørte forretning under domænet iphoneprodukt.dk, uden udtrykkelig skriftlig tilladelse, ville jeg IKKE kontakte Apple og spørge dem om noget som helst.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Fredtoft:

Med ærlighed kommer man ofte længst, men....

Hvis jeg kørte forretning under domænet iphoneprodukt.dk, uden udtrykkelig skriftlig tilladelse, ville jeg IKKE kontakte Apple og spørge dem om noget som helst.

Kan godt se problemet, fordi de finder ud af det alligevel, Apple ved skam godt hvad domæner der er registeret med deres varemærker, og hvilke der ikke er ;) Så Apple ved 100% godt at iphonexxxx.dk eksistere, de gør bare ikke noget ved det.

Så tja, hvis man vil gå med følelsen af de ikke ved noget, så lad vær med at kontakte dem, hvis du faktisk vil have muligheden for et godt samarbejde med Apple så kontakt dem, de er faktisk utrolig venlige.

Men igen, lige så snart du bruger et varemærke, så ved et firma højest sandsynligt om det, især amerikanske firma'er :) - De bruger et helt fantastisk tool der hedder mark-monitor, der sjovt nok holder øje med trademarks 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Ringsted
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere gang forsøgt at oprette Annoncer i Google Adwords hvor ordet "iPhone" indgår.

Disse annoncer bliver alle straks afvist pga varemærke-beskyttelse.

Men jeg ville nu alligevel ikke være bange for at bruge Apples navn i nyhedsbreve.

Held og lykke med det. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)