Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi SØGER gode Råd/Feedback til vores Smarte Webshop?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har nu haft min lille hygge shop i nogle måneder, vi sælger primært hdmi kabel og andre kabler i kategorien.

Vores hjemmeside kan ses på www.hdmikabel.dk, jeg søger nogle tips og råd og hvad i syntes om shoppen?

Det jeg sidder og overvejer nu er at lave den om til en one page, så den lander direkte på det pågældende produkt så vi ender lidt ala sortesokker.dk konceptet, istedet for at have et kæmpe lager af kabler så kun have 1 produkt? 

Hvad syntes i? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Schmidt:

Jeg syntes helt klart du skal lave den til en onepage side, men med et system så folk kan vælge farve, på kabel og hoved, længde m.m.

Lidt ala deres kabel system her: http://www.thomann.de/dk/cat_cableguy~ncx.html?ccmem=1

Hej Simon Schmidt

Super smart, tak for linket. 

Ja der kommer længde Type og meget andet på.. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes egentlig siden ser meget godt ud. Men jeg læste lige jeres betingelser.

Må man det her: ' Produkterne skal returneres i samme stand som købt, og være i uåbnet emballage.' - I kan vel ikke forlange uåbnet emballage?!?!

Fra Skanderup
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Fra  BilligFlash.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker side, det må jeg sige!

Personligt synes jeg det vil være synd, kun at have et produkt på siden, når i nu har fundet så mange anderledes produkter, der ikke lige findes i enhver computer-tilbehørs-shop. Uden at jeg skal gøre mig klog på markedet, så virker det som om i har fundet en niche der ikke er blevet udnyttet før - og da det ikke er super billige hdmi kabler (men garanteret super kvalitet), så synes jeg det virker bedre, sådan som den er sat op i den nuværende form.

Lige en anden ting, hvis jeg må være så fræk at påpege det: synes ikke at fragtprisen bliver oplyst inden man ligger varen i kurven - men det kan være mig der er blind...

Ellers skide godt! 

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Synes egentlig siden ser meget godt ud. Men jeg læste lige jeres betingelser.

Må man det her: ' Produkterne skal returneres i samme stand som købt, og være i uåbnet emballage.' - I kan vel ikke forlange uåbnet emballage?!?!

Hej Carsten

Er hermed rettet :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Arlo:

Carsten Kvist:

Synes egentlig siden ser meget godt ud. Men jeg læste lige jeres betingelser.

Må man det her: ' Produkterne skal returneres i samme stand som købt, og være i uåbnet emballage.' - I kan vel ikke forlange uåbnet emballage?!?!

Hej Carsten

Er hermed rettet :-)

Det ved jeg ikke om er en god idé... For jeg ved faktisk ikke om i må forlange det. Jeg TROR bare ikke i må! :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes i har en rigtig flot hjemmeside, med et fin udvalg.

Det ville være en skam at lave det om til onepage. 

Har i dårlig omsætning eller hvad er grunden siden denne pludselige interesse? :-) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kragh:

Synes i har en rigtig flot hjemmeside, med et fin udvalg.

Det ville være en skam at lave det om til onepage. 

Har i dårlig omsætning eller hvad er grunden siden denne pludselige interesse? :-) 

Hej 

Nej er jeg alene om det hele, og det er kun på hygge basis jeg har lavet den shop.

Med one page tænker jeg bare meget mindre arbejde, mindre lager - billigere fragt, og det hele bare kører derud af - eller er det måske bare mig der er lidt forkert på den? 

Det er bare så meget mindre administrations arbejde med onepage.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Arlo:

Nej er jeg alene om det hele, og det er kun på hygge basis jeg har lavet den shop.

Med one page tænker jeg bare meget mindre arbejde, mindre lager - billigere fragt, og det hele bare kører derud af - eller er det måske bare mig der er lidt forkert på den? 

Det er bare så meget mindre administrations arbejde med onepage.

Selvfølgelig er der mindre arbejde, lager osv.

Nu kender jeg ikke til din omsætning og hvilke produkter der sælger, og hvilke der ikke gør - men hvis siden sælger godt forstår jeg ikke du vil ændre på det - medmindre det er på grund af du er tvunget til det pga tidspres :o) 

Mvh

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)