Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste MS Word & MS Excel apps for ipad?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Her er et spørgsmål til de dedikerede Apple brugere:

Hvis jeg skal kunne oprette, editere og gemme tekstbehandlingsdokumenter og regneark på min iPad, så de uden videre kan kan bruges på min MS Office 2013 til Windows, hvilken app skal jeg så have fat i?
Det er ikke afgørende, om det er en gratis eller betalingsapp.
På forhånd tak.
Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Af en eller anden årsag vil Apple ikke frigive Microsoft Office til iPad - kun til iPhone.

Jeg bruger selv Microsoft Office på min Mac-computer, og det virker godt.

Har desværre ikke lige kendskab til en app til iPad, der kan hjælpe dig.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Joomlakonsulenten.dk:

Hej John,

Af en eller anden årsag vil Apple ikke frigive Microsoft Office til iPad - kun til iPhone.

Jeg bruger selv Microsoft Office på min Mac-computer, og det virker godt.

Har desværre ikke lige kendskab til en app til iPad, der kan hjælpe dig.

Hej Michael.
Ta for dit indlæg.
Det er lige præcis den udfordring jeg søger mere ihærdige Apple-brugeres input til løsning af. :-)
Jeg ved, at jeg vil udveksle dokumenterne mellem iPad, stationære pc'ere, laptops og android enheder via enten Dropbox eller Space Monkey, når det bliver lanceret.
Men der mangler lige noget at kunne oprette, editere og gemme Word og Excel dokumenter i på den Apple tablet. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge Apple's iWork-pakke på din iPad. Den kan også redigere Office's formater - Bliver dog i tvivl om den kan gemme i Office-filformater (det kan den på Mac).

Jeg har brugt Numbers (Apple's svar på Excel) på iPad, og det fungerer rigtigt godt. Det kører jo over iCloud, så du nemt kan åbne den fil du har redigeret i på din iPad, på din Mac.

Jeg ved ikke om det besvarede alle dine spørgsmål, eller nogen som helst? ;-) :-D

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)