Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Depression og stress, ny virksomhed - hvad skal jeg gøre?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg har på det seneste arbejdet på min nye side Orengo.dk, og blev endelig færdig for 2 dage siden og nu er jeg så gået helt i stå.

Orengo er en rengøringsportal, som hjælper både private og erhvervsdrivende med at finde deres rengøringshjælp. Vi vil samtidig også hjælpe leverandøren af rengøringen. Nemlig selve rengøringsfirmaet.

Er der nogle kloge hoveder derude der kan give mig nogle råd og tips til hvordan jeg kan få en samtale i hus med nogle rengøringsfirmaer. Jeg har prøvet at ringe rundt til enkelte og skrevet mails ud til nogle firmaer. Dog uden held. Et af opkaldende gik så skidt at han blev sur og lagde på.  Hahah hvad sker der?Skype-BigSmile

- Det kunne være det fedeste, hvis jeg kunne finde en partner, som kunne hjælpe til med siden og samarbejde med mig. Tro mig det skal nok blive godt, når den bliver markedsført på den helt rigtige måde. Mangler bare lidt hjælp nu.

Tjek evt. siden http://orengo.dk

Håber der nogle der kan hjælpe lidt med nogle tips og råd. På forhånd tak! : )

//Raqib  

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skriver i overskriften at du er stresset og i indlægget skriver du at siden blev færdig for 2 dage siden....

Umidlbart vil mit bedste råd være: slå koldt vand i blodet!
Lad være med at foretage dig noget i stil med at kontakte potentielle kunder lige nu og her. Du vil med stor sandsynlighed virke desperat og uanset om de eventuelt kunne have brug for det du kan tilbyde, så vil din desperation ødelægge det.

Få lige taget en dyb indånding oven på at siden nu er færdig. Hellere starte med f.eks. at ringe til kunderne på mandag og virke mere klar i hovedet, end at ringe til dem nu og her i panik. Ligesom med al anden form få salg, så får du ofte kun en enkelt change ved kunden, så lad være med at brænde den af med noget der ikke er gennemtænkt.

Og så lige en ting: Nu husker du vel lige på at det er ulovligt at sende emails til nogen med henblik på salg - med mindre de specifikt har givet dig lov til det?

/Jesper
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er nok nødtil at fortælle lidt mere om, hvad virksomhederne får ud af et samarbejde med dig. Hvis man går ind på dit site, så beder du om, at man udfylder en kontaktsformular før man kan få den Info. Hvis jeg var dig, så ville jeg skrive ud til virksomhederne på A4, og fortælle hvad de kan få ud af samarbejdet, og at du vil ringe dem op i løbet af ugen. Det har jeg sel haft succe med. Du kan med fordel få hjælp af en tekstforfatter til at skrive brevet, da der ligger en masse i, hvordan teksten i et sådan brev fremstår.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)