Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis CRM?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg benytter i dag Insightly som faktisk fungere ret godt, dog mangler jeg integration med kalender (koster) og brugerfalden er lidt tricky.

Kan nogen anbefale et gratis CRM system som er bedre til dette? Skal kunne køre på iOS og Windows. Må gerne kunne integreres med e-conomic på sigt.

Tak for hjælpen :-)

Mvh

Michael

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 53
Fra  WebDavy.com Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Tintin. 

Har du prøvet at tjekke danske Podio ud ?

Rigtig rigtig lækker software. 

Podio, Trello eller Excel? 
Vi kan hjæpe dig på webdavy.com 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TinTin_dk

Jeg ved ikke helt om du, nu har selv brugt Podio snart 2 år. Jeg er super glad for for det, og det har alle de muligheder jeg skal bruge. Jeg må være dig svar skyldig om det er muligt at integrere e-conimic, men der er en import/export funktion der dur til excel.

Så jeg kan også varmt anbefalde Podio. Hvis du skal have hjælp med opsætningen så skal du være velkommen til at skrive :) 

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 54
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Danske ChannelCRM har gratis professionelt CRM. Enkeltbruger version er 100% gratis og du kan senere udvide til flere brugere mod betaling. Ønkser du ikke at bøvle med servere, backup og opgraderinger, kan du bruge vores Cloud/web CRM. Der klarer vi det hele, og det koster 149.- pr. bruger pr. måned. Sparer du bare 1.5 minut om dagen er det betalt. Og SkyViewCRM som det hedder, kører på PC, MAC, iPhone, iPad og android. Så bliver det ikke nemmere.

Ring hvis du vil vide mere ellers www.skyviewcrm.dk eller www.channelcrm.dk

Bedste hilsner Søren

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)