Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For de dygtige & hjælpsomme affiliate brugere

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle affiliate brugere.

 

Nu når der er så mange dygtige bruger her på Amino, inden for affiliate marketing. Er der så en, der kan fortælle mig hvilken bog, site, whatever du/i kan anbefale for begyndere. Jeg søger noget interessant stof som kan guide mig helt fra start, til et level hvor jeg kan leve af det?

I øvtigt spændende at følge bloggen omkring DM. Godt initiativ!

Dbh

Martin   

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Risskov
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Fra  http://www.fredagsbariaarhus.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale Dennis Kjærgaards gratis e-bog "Affiliate for begyndere".

Den besvarede i hvert fald mange af de spørgsmål, jeg selv havde.

Download her

www.min-udvikling.dk - Følg mit forsøg i AffiliateDM 2013.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes et godt råd til en start er aldrig at bruge penge på at købe viden om affiliate marketing/SEO/AdWords og så videre da der findes uendelig mange dårlige produkter og e-bøger om emnet derude og endnu vigtigere fordi at en Google-søgning 99% af gangene kan svare på dine spørgsmål og der er også masser af guides online: Google er din ven.

Start f.eks. med at læse Wikipedias side om affiliate marketing til at få styr på begreberne indenfor feltet. Derefter kan du så tænke over hvordan du vil angribe det (PPC/SEO/Blogs/Email marketing osv.) og hvilken type produkter/services du vil promovere (lead generation, fysiske produkter, webshops osv.).

Da jeg startede ud gik jeg den vej der hedder blogging/SEO da jeg ikke havde mange penge at gøre med: men hvis jeg skulle starte i dag, ville jeg spare op til jeg havde penge nok til at starte nogle ordentlige PPC-kampagner da det for mig er det der har vist sig at holde i længden.

Overordnet set kræver PPC mindre tid men flere penge netop fordi du køber trafikken, mens SEO kræver mere tid til at lave content/skabe trafik, men færre penge.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar, hvad jeg kan læse mig frem til, er jeg er sikker på at det er noget jeg kan bruge.

Er der andre der vi bruge 2 min på at give mig nogle fif?

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kunne få gavn af en liste med artikler, ebøger, værktøjer og info til nybegyndere i affiliate?

kunne være jeg skulle lave sådan en.

.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tak Jonathan, det lyder som en strålende ide

Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Er der andre der vi bruge 2 min på at give mig nogle fif?

Ja, da! Smile

Tag et kig på http://www.antphilosophy.com/. Her er masser af god info at hente. Bl.a. kan du også hente den gratis bog "Den komplette guide til passiv indkomstnettet". Den er ganske god og kan nok besvare en hel del af dine spørgsmål.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Jan. Det er super spændende dette affiliate marketing, men det da vildt så mange nye begræber der er.


God weekend til alle Paradise

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Iværk-TV.dk har interviewet Mikael Rieck, som netop blogger på Antphilosophy.com. Han kommer med tre gode råd til en nybegynder som dig her:

Du kan se flere videoer om affiliate marketing her.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)