Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino new design

Side 2 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er,

Sniger mig lige ind og blander mig. Det er nemlig mig der "ligger bag" den nye header og navigering på Amino.

Dejligt at se en masse reaktioner på ændringerne allerede. Jeg håber selvfølgelig at majoriteten kan lide det nye look. Overordnet synes jeg selv at det giver et løft til hele Amino generelt, både i form af brugervenlighed og et mere "up-to-date"-look.

Men smag og behag er selvfølgelig forskellig. I må meget gerne fortsætte og give ris/ros. Jeg læser det hele og er meget nysgerrig:-) Og skal nok også blande mig lidt.

Der vil komme lidt yderligere tweaks den kommende tid. Blandt andet at navigeringen hopper lidt når man kører musen over den.

Mvh

Thomas

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen menu i IE9, kun en blå bjælke.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Frydenborg Hansen:

Jeg har ingen menu i IE9, kun en blå bjælke.

Hej Henrik,

Kan jeg få dig til at cleare din cache og se om problemet stadig er der?

Mvh

Thomas

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Må indrømme at det er blevet mere up-tp-date rent visuelt men der mangler stadig en del. 

synes som mange af jer at skriftypen er den forkerte eda den er utrolig svær og anstrengende at læse.

Derudover synes jeg også at det er meget tæt pakket i højre side med alle de ting der er med indbakke, navn , billed, bliv plus medlem osv.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Vedel Larsen:
Overordnet synes jeg selv at det giver et løft til hele Amino generelt, både i form af brugervenlighed og et mere "up-to-date"-look.
Æhhhh, hvormed mener du at brugervenligheden er blevet løftet?

Antallet af menupunkter burde få dig til at overveje en anden løsning, end en vandret menubar. Jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke har penge i klemme i et af de menupunkter der skjuler sig i dropdown-listen helt ude til højre Skype-Giggle

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nydeligt.Yes

Dog kunne skrifttyperne godt være noget tydeligere - fed f.eks.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

iVinkel:

Thomas Vedel Larsen:
Overordnet synes jeg selv at det giver et løft til hele Amino generelt, både i form af brugervenlighed og et mere "up-to-date"-look.
Æhhhh, hvormed mener du at brugervenligheden er blevet løftet?

Antallet af menupunkter burde få dig til at overveje en anden løsning, end en vandret menubar. Jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke har penge i klemme i et af de menupunkter der skjuler sig i dropdown-listen helt ude til højre Skype-Giggle

Der er faktisk færre menupunkter i den nye navigering end i den gamle. Men der er nok stadig for mange, enig. Derfor ryger der også et par stykker i nær fremtid. Derudover vil den nye menu blive "dynamisk", så den selv tilpasser sig bredden, hvilket giver noget mere luft. Den ændring skulle gerne komme live i starten af næste uge.

Jeg synes, at det er mere logisk og brugervenligt at hovednavigeringen nu sidder sammen med sub-navigeringen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover er det nu MEGET tydligere hvor man befinder sig på sitet, da vi har fremhævet sektions-navnene i forhold til tidligere. Det synes jeg øger brugervenligheden, især for nyere brugere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Den store hvide bjælke i toppen spiller ik sammen med den mørkeblå og lyseblå. Det ser helt forkert ud...

Før var det overskueligt, nu er det godt nok rodet... 

Og den der FLERE, den kommer til at koste mange besøgende på de sider, som er gemt i dropdown menuen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tænk sig, jeg kan slet ikke se at det er blevet mere "up to date"..... det er meget lidt kønt at se på, men som der en der siger, smag og behag er forskellig, og jeg vænner mig nok til det nye look. Det vigtigste er dog at det fungerer, og det ser det ud til at gøre.

Karakter for det visuelle : No

Side 2 ud af 8 (71 indlæg)