Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - konstruktiv kritik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Green Harmony Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle derude

Jeg har netop startet min nye webshop der forhandler økologiske/naturlige hudplejeprodukter. Jeg er ikke superhaj til alt omkring web, men har dog formået at sætte det hele op selv inkl. noget af SEO.

Prøv at tage et kig, og giv mig din mening, er det amatøragtigt eller ser det OK ud? Hvad ville i ændre? Den er netop godkendt til nets idag, og der er enkelte mindre justeringer der fortsat skal laves, før jeg starter endeligt op d. 01.08. Big Smile

www.greenharmony.dk

Mette

 

 

Mette Eriksen

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Tillykke med din shop.. Jeg vil lade andre "kritisere" :) 

Men der står ikke noget om, hvornår man kan forvente at modtage sin pakke - det ville nok skræmme mig lidt ?? Jeg kunne godt finde på at ligge et køb hos dig, hvis du kan anbefale noget til en pige som lige har født ?? Det er min svigerinde som har født for 2 dage siden og jeg ville købe en gave til hende.. Har INTET forstand på disse produkter ;) har du noget som ville være godt for hende? 

Mvh

Mads

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Green Harmony Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak for dit indlæg. Jeg skal lige have kigget alle de små kroge igennem i aften, så må jeg lige gå leveringstiden igennem, og sikre mig det hele er up to date :-)
I morgen får jeg lækre produkter fra en leverandør der hedder Pai, de har et sæt der er godt til strækmærker hos nye mødre, måske det var noget for hende.

Det hedder Pai Pomegranate and Pumpkin Seed Oil Organic Stretch Mark Serum 100 + 200 ml (2 produkter i sampak). Økologisk og lidt i den dyre ende 495,00 (for 2 produkter). Men du er selvfølgelig velkommen til at tage et kig omkring, der er i flere prisklasser, alt er meget hudvenligt uden skadelige stoffer. Produkterne fra Pai er meget drøje i brug, så de holder længe.

Mvh. Mette

Mette Eriksen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)