Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler leverandør til tøj

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Westh:
s. att: Cookie - med oplæg så små og ingen fabrik gider eller kan tage sådan en ordre. At bruge en agent vil her være en fordel i og med de kan forbedrede arbejdet, bestilling af metervaren, accessories, etc. og derved kun få syet op på en fabrik. 

Enig og uening Big Smile Du kan sagtens - når vi taler standard varer (type den slags t-shirts der bruges til tryk - bare standard) købe 200 stk direkte hos en producent - det er ikke et problem og du kan få dem til ren producentpris, som kan være nogle få kroner i ex Bangladesh - Mange producenter sælger gerne mindre partier i håb om en fast større kunde.

Det er klart, at hvis man skal ha specielle metervarer, så har man et problem. Omvendt - er t-shirts vel generelt standard - og et tryk på dem - eller et broderi koster meget mindre i østen end i DK- Omvendt har man meget mindre sikkerhed og mindre brok mulighed - men prisen er en helt anden

Enig -200 stk er det ret ligemeget med - ingen kan på sigt leve af 200 stk, men VIL man på sigt leve af tøj , sådan ha en egentlig forretning, slås med H&M, Bestseller om de samme kunder - skal man ha så få mellemmænd ind som muligt. Ellers ender man i et segment som er overfyldt og med alt for lille margin. Den lette mulighed bliver den dyre mulighed ofte. 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Fra kø
Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janning,

Jeg kan hjælpe dig med at lave det oplæg du sender ud til en agent, eller leverandør. Dvs tegninger, Målskema, og evt mønstre. Jeg har desuden kontakt til et par leverandører som jeg gennem de sidste 5 år har hjulpet mange små virksomheder med at sætte tøj i produktion hos. 

Dit oplæg er alt for upræcist til at en leverandør kan lave en pros til dig. Til det, har du brug for ovennævnte tegninger og målskema. Desuden skal du vide hvilket meteriale du skal bruge, og hvilke størrelser du ønsker at tage hjem.

Du kan kontakte mig på cat@calbeck.dk, så kan jeg give dig flere informationer.

Calbeck

Fra Odense
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ved en del om det, kontakt os paa www.bizzfix.asia

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)