Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Østeuropeiske Håndværker til virksomheder eller private tilbydes

Side 4 ud af 11 (108 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

selvstændig38:

igen igen dansk

 

vi skal være medlem af en fagforening som gør ´noget for medlemmer, såsom at lukke en resturant, lukke firksomheder fordi nogle af dem havde en bedre overens komst med krifa, kan bla nævne ikadan fra ikast som var under belejring i mange mdr.

firmaet havde en aftale med kommunen om en stor grund til udvidelse, men så skulle de RØDE blande sig, selvom deres overenskomst var

ca 3 kr ringere, men de ville bare ind, hvad sker der så.

 

Ikadan laver det meste af produktionen automatisk, og flytter resten til udlandet, og ingen grund ingen udvidelse

og nej jeg siger ikke selvstændige kan arbjede til 130 kr. i timen, men en timelønnet hvad er der galt i det, nåh ja de er polakker, ja nej de er eu borgere som os andre, bor her tjener betaler skat osv, nå ja så vil i frem til dem der snyder, sntes faktisk det er bedre end dem der ikke gider lave en skid fordi det gider man ikke det er ikke et godt nok job for dem

nej alle de arbjedsløse skulle vækkes hver morgen kl. 7 nede i en trænings center for at holde sig igang, ogs så kunne de gå op på plejehjemmet og drikke en kop kaffe med de gamle, så de kunne give lidt tilage til dem der har bygget samfundet op til det vi har idag.

jeg må nok sige, danske håndværker er efterhånden så slåset så klart arejds giver skal være medlem, fordi de laver så mange fejl

 

 

Yes

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er lidt af paradoks at tænke på...

at mens fagforeninger og største delen af folketinget og en stor del af befolkningen er meget negativ stemt over for øst arbejder……

kan man konstatere at salget af fødevarer produceret i de pågældende lande stiger støt i Danmark

moral er godt men tegnedrengen bestemmer.

Bare lidt lommefilosofiBig Smile

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Nu har trådstarter ikke svaret på, hvad håndværkerne koster i timen, men tilsvarende folk plejer at blive tilbudt til under 150 kr. i timen...hvordan kan du (trådstarter) så tjene penge (her tænker jeg et ordentlig DB), nu du påstår, din virksomhed har overenskomst med 3f? Så ved du jo også, mindstelønnen i overenskomsten er ca 115 kr. i timen!

Jeg bliver provokeret af, du er med til at presse håndværkerlønningerne ned (leveomkostningerne falder jo ikke), når du selv tager lige under 800 kr i timen (fakta fra nettet), når det gælder dit terapeutiske arbejde. Dette er en meget høj timeløn, når jeg tager de nævnte uddannelser og ansvar i betragtning.

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Søreme så....timeprisen er blevet oplyst på min pb, hvilket bekræfter mit synspunkt.

Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas madsbjerg.... Du har SÅ meget ret !

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 22:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

 

tak for det.

 

jeg syntes bare lige så godt man kan være ærlig, vi snakker om velfærd osv. men måske vi lige skal huske tilbage på vores forældre, som virkelig kunne få penge til at passe.

det samme burde fagforeningerne, hold nu op med at kræve og kræve.

husk da det gik godt kunne man gå ud på siemens wind power og få 170 kr i timen, fordi der var gang i den, men nu hvor ingen kommer ind, nærmere ud derfra, skulle man jo sætte sig ned, og sige hallo hvordan er det lige det fungerer i tyskland, jo der står man sammen og ikke egoister.

 

feks bliver man enige om at gå måske 10-15 kr. ned i timen, og så kan der de eholde medarbejderne og få flere ordre ind, men kunne det ske i vort land nej nej

jeg har selv været leder fra jeg var 21 år og til jeg var 37 hvor jeg startede på fuld tid som selvstændig, så jeg kender godt den anden side.

se bare på tog projektet i københavn, der er vel 80% udenlandsk arbejds kraft, fordi de gider sku at give den en ekstra skalle.

 

og tilbage til dt med løn, i usa har det længe været kendt at man tilbyder sig selv f.eks gratis i 2-3 mdr i håb om at få en godt job, hvorfor kunne man så ikke tage et jo til 110 kr. og især mange af jer der siger man ikke kan leve for det, nå håndværker tænk selv over når du skal have gjort håndværker rengøring tror 9 ud 10 bruger udenlandsk arbejds kraft, nå det glemte man lige vågn dog for helvede op, kom i arbjeds tøjet, for i fremtiden bliver vi mere presset, var det så ikke sjovere med 100 istedet for 120 kr eller mere og så er det bare naboen der blev fyret, fordi du skal løbe stærkere, og sådan vil det blive ved med indtil fagforeninger kan blive enige om at få hold i det, og har vi det ikke godt nu selvom der er krise jo har ikke hørt om nogen der sulter

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, og jeg vil lige nævne at vi har intet imod dansk arbejdskraft og jeg har faktisk 2 danske tømrer og en dansk udd vvs mand som arbejder for mig.

Så vi støtter både dansk arbejdskraft velfærden og og betaler skatten.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vonbale.dk:

Du har ret, og jeg vil lige nævne at vi har intet imod dansk arbejdskraft og jeg har faktisk 2 danske tømrer og en dansk udd vvs mand som arbejder for mig.

Så vi støtter både dansk arbejdskraft velfærden og og betaler skatten.

Yes

Kunne du så ikke lige forklare den med at du/I som virksomhed er organiseret hos Dansk Byggeri og dine medarbejdere hos 3F Wink

Jeg tror din tråd dermed bliver mere "salgsbar".

I øvrigt kan jeg oplyse at jeg var ude i Hvidovre i dag, og besigtige en kommende maleropgave, hos en "dame" der ansat selv er hos Dansk Byggeri som chefkonsulent.

Hun skal bruge 2 malertilbud en fra en anden og en fra mig.

Er det ikke underligt hun indhenter tilbud fra mig, jeg er jo ikke organiseret i Dansk Byggeri. ?? Wink

Men sådan er der så meget.

Længe leve konkurrenceevnen. Yes

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Ib tillykke med opgaven eller?

Hvad handler dit indlæg om?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vonbale.dk:
Hvad handler dit indlæg om?

"Bare" svar på denne Kunne du så ikke lige forklare den med at du/I som virksomhed er organiseret hos Dansk Byggeri og dine medarbejdere hos 3F Wink

Kan det være mere enkelt ?

Side 4 ud af 11 (108 indlæg)