Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man tage det for en prestashop webshop eller hvad?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer :) 

Vil høre hvad i syntes om en pris på 5999 kr. for en ny prestashop.

Der vil være inkluderet:

- Nyt domæne / eget domænenavn

- Kunden kan selv vælge imellem nogle forskellige designs

- alle prestashops funktioner

- Der vil blive oprettet 10 produkter af mig, med tekst og billeder som kunden sender,

- Der vil blive oprettet cms sider, altså informations sider såsom handelsbetingelser, osv som vil kunne blive oprettet af mig med skabeloner eller kundens      egen tekst.

- Nem betalings modul

- Opsætning af Ewire

- 1 års unoeuro hosting

Altså en helt ny webshop til dig der ikke selv gider til at lave den eller ikke selv kan finde ud af det?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min opfattelse, så ligger du i den dyre ende af hvad andre tilbyder forskellige komplette shops for. Jeg mindes bestemt at have set tilbud på 2999,- for Prestashops, Magento, Joomla og WordPress baserede shop - og nogle billigere end det.

Men jeg hæfter mig lidt ved dine punktopstilling med hensyn til hvad man får med - jeg forventer da at alle prestashops funktioner er tilgængelige for mig; det lyder som om at prisen afgør hvad jeg har mulighed for? Hvorfor må jeg ikke selv vælge betalingsgateway? Eller hosting (det havde været noget andet hvis du selv hostede)? Hvad med oplæring eller Support?

Umiddelbart ville jeg nok vælge en af de lidt billigere tilbud, i forhold til dit.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt og særdeles an på din service over for kunden.

Er det udelukkende det du skriver som kunden får, så er prisen høj i forhold til markedet (vil nok kun tage det halve). Men tager du ud og holder 1-2 opstartsmøder 2-3 opfølgende møder hos kunden, er du altid klar på telefonen/mail overfor eventuelle spørgsmål?, skal kunden oplæres i alle funktioner og muligheder i kontrolpanelet eller kun produktområdet. Hvad med host, samt flytning af gamle mails til ny host? (hvis det er et gammelt domæne) hvordan er jeres betalingsrisiko (50/50) eller (100% efter endt projekt) - og hvor mange kunden kan du forvente aldrig at modtage penge fra, altså din risikovillighed? 

En Prestashop løsning kan sælges for 3.000 kroner og den kan sælges for 30.000 kroner, jeg tror du får svært ved at give en bestemt pris for alle kunder, for hver kunde er forskellig og har sine egne behov og ønsker? Men hvis du kun giver overstående punkter, så er 6000,- kroner en høj pris, for med one-click install på de fleste hosts og Prestashop.com addons - er kan det hele gøres på en dag for selv en nybegynder med en smule snilde for internettet

Men igen, kunden betaler den pris, kunden mener produktet er værd.

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)