Hej Aminoer. Jeg har en kunde jeg udførte et stykke arbejde for og skulle derfor sende dem en faktura på det udførte arbejde! Der er dog lidt problemer med betalingen fra deres side. Jeg har oplyst at mine betalingsbetingelser er 14 dage fra fakturerings dato, hvilket sikkert er en meget normal betalingsfrist. Jeg modtog så dette brev fra dem hvori det står: """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" Det er fra øverste ledelse i XXX blevet besluttet at vores betalingsbetingelser fra vores leverandører er løbende måned +40 dage, vi vil dferfor betale efter dette i fremtiden. Vi vil gerne have fakturaerne så hurtigt som muligt, og ved månedsskift senest den 5. hverdag i en ny måned. """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" Jeg har ikke lavet eller godkendt nogen aftale med dem. Kan de godt sætte mine betalings betingelser? Skal lige siges at jeg har sendt dem den 1. rykker, dog uden at modtage betaling, står og skal til at sende den 2. rykker. Mvh. Thomas Larsen |
Nej de har accepteret dine betingelser fra starten og det er din butik, så de må indordne sig eller betale gebyr