Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man investorer ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver han også, at langt de fleste ikke får løn eller ganske lidt.. Det vil altså sige, at langt største delen vil kunne fixe kampene, så de kan tjene på bettingen!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er formentligt større chance for i vinder i lotto, end at i finder nogen der vil betale projektet for jer.

Først og fremmest, er en betting side jo ingen ny opfindelse.

Bevares her skal den så dække over computerspils kampe frem for fodbold kampe etc.

Hvis der var et markede og der var nogen som helst tro på det kunne laves på en seriøs måde hvor man kunne undgå match fixing så er jeg sikker på det var sket.

Har  derudover sat jer ind i den danske spillelovgivning, så vel som i andre lande i måtte ønske at udbyde spil ?.

Jeg tvivler ? og oven i hatte kan vi jo så se i end ikke kan skrabe 1300 kroner sammen, og jeg kan se at den .com adresse i linker til , ej heller er et domæne i ejer, så det havde i heller ikke råd til ?.

Jeres ide er banal og grundkonceptet er tudse gammelt, bare genren der er ny.
Om så i havde verdens bedste ide, ville i få en lang kamp for at finde investorer på det grundlag i selv har at byde ind med.

Men i har ikke verdensbedste ide, i har blot hevet en gammel cirkushest frem og vil så give den nyt dækken ?.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har ikke svar til det med investor, men vil bare lige sige jeg syntes det er en pisse god ide :-) 

Jeg er selv stor e-sports fan, og til de store turneringer har jeg(Til min kones store fortrydelse) det kørende på fladskærmen i stuen, ofte hele weekenden :-)

Det ville også være en god ide med en portal, hvor turneringerne bliver beskrevet, med links til hvor man kan se dem osv.  

Men ja, i har jo sikkert tænkt det hele igennem. Jeg har egentligt intet konstruktivt at sige :-) Udover god ide.  

Fra Tim
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du forstår vores ide... SELF er Betting ikke en ny Opfindelse! Men send mig en side! hvor du kan bette på KUN eSport?? jeg kan ikke finde nogen.

Vi har web hosting med eget Domain ja. Det med penge er ikke noget problem, vi har bare ikke dem lige nu. Da vores Firma ikke er helt officelt.

Vi har ikke en helt færdig beskrivelse af vores "ide". Den skal nok komme.

Og alt dem med Lov for spil i Danmark og hele verdnen har vi undersøgt.

Og hvis den er gammel? hvorfor har jeg så aldrig set den før??

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give dig helt ret :-) Der er et kæmpe hul i markedet her. Tag det fra en der ser mange mange  timers e-sport om ugen. Jeg mangler en sådan side :-) Men forvent ikke at Amino folk ved noget om dit produkt :-) De har jo nok brugt tiden på at arbejde med deres virksomhed i stedet for på computer spil. 

Fra Tim
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja :D 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes folk er kommet med nogle ret gode og bestemt reelle svar, der let og elegant er blevet forbi gået.

"Vi har web hosting med eget Domain ja. Det med penge er ikke noget problem, vi har bare ikke dem lige nu. Da vores Firma ikke er helt officelt."

Hvad søger i så en investorer til helt præcis ? - Er det til at betale for hjemmeside, være med som mentor eller ?

"Vi har ikke en helt færdig beskrivelse af vores "ide". Den skal nok komme"

Sørg for at lav sådan noget færdig inden i overhoved begynder at søge en investor, ellers bliver der bare spild tid for begge partnere.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror man kan sige, at hvis man er på så bar bund, at man ikke kan skaffe 1300 kr, så er man altså på MEGET bar bund, og det vil sikkert være svært at finde en investor



Kunne ikke have sagt det meget bedre.

Dernæst skal du også huske på hvad du kan stille i sikkerhed for investorene...?
Skulle i pludselig midt inde i projektet miste pusten, lever salgstallene ikke op hvordan er investorene så sikret?

Men prøv om i ikke kan bruge lidt mindre på ferie-fornøjelser så i har lidt penge til annonce og evt. en tekstforfatter. Evt. kontakt jeres lokale erhvervscenter som kan hjælpe jer et stykke af vejen. I Viborg får man bl.a. 2 timers gratis rådgivning fra en advokat, og 2 timer ved en revisor der kan lave budget og forretningsplan, 2 timer med markedsføring, og en masse andet hjælp når man skal starte projekter og virksomheder op. 

Fra Tim
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skriver i starten, om der var nogle der kender et sted hvor man kan finde "Investorer" :)

Vi kan sagtens dele 1300 kr op 650 kr per mand. Det kan vi lige overkomme :) Men vi har ikke lige 50.000 kr til at Få Designere osv... På hjemmesiden. Det er en helt anden snak.

Jeg er snart lidt træt af folks nedgørelse her inde :/ Jeg ville bare gerne vide hvor man kunne finde Investorer fordi vi havde en super ide... Som vi ikke har set inu. Vi arbejder så meget vi kan på at få det op og køre. Jeg personligt har brugt 100 timer+ bare på undersøgelse osv... Af de forskellige ting. Og da min ven er på dagpenge, og jeg selv stadig studere HTX har vi ikke den største inkomst... Og når vi starter firma, kommer min ven til at gå ned i Dagpenge, begrund af han skal oplyse hans arbejds tider til hans a-kasse. Og jeg er på SU med 1200 kr om måneden :(

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim:
Jeg skriver i starten, om der var nogle der kender et sted hvor man kan finde "Investorer" :)

Hvilket der også er blevet svaret på ?

Tim:
Vi kan sagtens dele 1300 kr op 650 kr per mand. Det kan vi lige overkomme :) Men vi har ikke lige 50.000 kr til at Få Designere osv... På hjemmesiden. Det er en helt anden snak.

Dette er pludselig et helt nyt beløb som der ikke har været nævnt tidligere, så har været ret svært at gætte omkring.

Tim:
Jeg er snart lidt træt af folks nedgørelse her inde :/ Jeg ville bare gerne vide hvor man kunne finde Investorer fordi vi havde en super ide... Som vi ikke har set inu. Vi arbejder så meget vi kan på at få det op og køre. Jeg personligt har brugt 100 timer+ bare på undersøgelse osv... Af de forskellige ting. Og da min ven er på dagpenge, og jeg selv stadig studere HTX har vi ikke den største inkomst... Og når vi starter firma, kommer min ven til at gå ned i Dagpenge, begrund af han skal oplyse hans arbejds tider til hans a-kasse. Og jeg er på SU med 1200 kr om måneden :(

De fleste er nu bare ganske realistiske i deres svar, og så må man ofte prøve at læse lidt let og elegant over noget kritik.

Du skrev selv i starten at i ikke havde de 1300 kr til en annonce, men nu har du skrevet at i godt kan overkomme det. Det er trods alt noget af en ændring som man ikke kunne gætte sig til.

De 100 timer på undersøgelser har heller ikke været nævnt tidligere - Husk altid at få så meget info med som muligt til at starte med, det hjælper alle partnere til at kunne hjælpe og forstå situationen langt bedre.

Syntes stadig at i skulle begynde at arbejde på at få lavet en seriøs arbejdsplan for produktet.

 - Nogle konkrete bud på hvor meget i har brug for, til fx kodning af hjemmeside (Kr)

 - Få nogle af de timer i har brugt på undersøgelser ned på papir, tal diagrammer. Så har man noget at vise en evt investorer, og overbevise ham omkring projektet med.

 - Tænk på ting som hvornår i regner med at få overskud, måske en 3-årig plan for projektet.

Alle disse ting er med til at når i bruger fx 1300 kr på en annonce, at i vil få nogle seriøse bud ind omkring det, for jeres egen skyld Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)