Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 17 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så synes jeg helt klart, at du bare bør lave en side på med nyheder på Kameravalg.dk. Så får du meget mere indhold på ét site, og det vil gavne dig meget mere i forhold til at komme op i søgeresultaterne på Google.

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Min tanke var også at jeg trods alt vil lede mine "kunder" over på et anden side, må prøve at se på om jeg skal slå dem sammen senere så. Pt syntes jeg bare de fungere godt hver for sig, og kan ikke helt finde ud af hvordan det vil blive sammen.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

jeg er også tilmeldt med aupairagency.dk men kom til at afsende beskrivelsen for sendt kan amn trække det tilbage eller rette i den?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

vonbale.dk:
jeg er også tilmeldt med aupairagency.dk men kom til at afsende beskrivelsen for sendt kan amn trække det tilbage eller rette i den?

Er det ikke lidt (meget) snyd? Affiliate DM handler on nye domæner, ikke noget man har haft kørende længe, og slet ikke reklameret for i April. Desuden virker aupairagency.dk ikke lige frem til at være en affiliate side. Er der noget i konceptet du har misforstået, eller ?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er enig Jonas,

aupairagency.dk er registeret i 2011 og har haft indhold på siden omkring emnet siden 2011.

plus domænet er PR2 :)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Med 90 tilmeldinger kommer det til at tage noget tid, men:

Jeg går alle tilmeldinger igennem. Udgangspunktet er, at man skal have et nyt site og Aupairagency ryger som en af de første på dén. :-)

Stilling kommer op inden 1. august. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder bare super, og med så mange tilmeldinger er det hvis ganske fair at det kan komme til at tage lidt ekstra tid.

Folk skal også huske at tilføje om de arbejder flere omkring deres side, og at målet skal hæves for disse.

Glæder mig til at se de erfarne gutter hvor hurtigt de kommer til at rykke fra land, held og lykke til alle Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vil bare sige held og lykke til alle :) orker ikke læse det hele da jeg ikke deltager :) ville aldrig kunne klare mig mod halfdan eller emil :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Halfdan Timm

Jeg spurgte fra nogle dage siden om min nye hjemmeside er godkendt tilmeldingen?

Det drejer sig om www.Bedstemobil.dk - Jeg købte domænet 15 dage inden jeg tilmeldte mig konkurrencen i sidste uge og jeg har opbygget indholdet inden for den sidste måned, hvor der mangler en del endnu. Kan du fortælle mig og min hjemmeside godkendt?

På forhånd tak!

De bedste hilsner

Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger stadig gæsteindlæg til vores side - så har du noget relevant at byde ind med iforhold til den nye Xbox One og elektronik så kontakt os endelig - så kvitterer vi med et par links til dig den anden vej!

Side 17 ud af 76 (758 indlæg)