Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god iværksætter der video-blogger?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
He Aminoer

Kender i en god hjemmeside, som ala Amino's Tv side. Altså hvor man får en masse tips og tricks fra en succesfuld iværksætter, og man måske får interview. Det er fordi jeg nu har set alle Martins videoer igennem, og er blevet så optaget af det, at jeg håber i kan skrive nogle gode steder til mig.

PS: Martin Thorborg, hvis du ser dette indlæg, så skal du vide, at du meget gerne må lave nogle flere videoer hvor du fortæller noget om idé og startfasen. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at få noget inspiration til min webshop jeg forhåbentlig engang skal lave.

Mvh
Mathias
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Jeg kan desværre ikke bidrage med nogen videoer, men fedt at se at du allerede nu har blod på tanden! Men hvorfor 'som du forhåbentlig engang skal lave'? Hvorfor ser du ikke efter at komme igang allerede i dag? 

Mvh

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at tage et kig på Ivaerk-TV.dk.

Det er nok lidt op ala det, du søger :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak Halfdan, det vil jeg kigge på. :-)
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Simon Kragh:

Hej Mathias.


Jeg kan desværre ikke bidrage med nogen videoer, men fedt at se at du allerede nu har blod på tanden! Men hvorfor 'som du forhåbentlig engang skal lave'? Hvorfor ser du ikke efter at komme igang allerede i dag? 


Mvh



Hej Simon.
Grunden til at jeg ikke har startet noget endnu, er på grund af mine unge alder. Hvis jeg skal starte noget op nu, skal det være med mine forældres ansvar, mit budget vil ikke være særlig højt, da jeg ikke har nogen indkomst fra fritidsjob, og jeg vil ikke være så erfaren.

Mvh
Mathias

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Dahl Nielsen:
og jeg vil ikke være så erfaren.

Du skal vel starte et sted, right? Hvordan vil du ellers få erfaring? Du kan se alle de videoer, læse alle de bøger o.s.v. du vil, men intet slår erfaringen og lektierne der kommer ved at prøve selv! :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Dahl Nielsen:
mit budget vil ikke være særlig højt, da jeg ikke har nogen indkomst fra fritidsjob

Få et fritidsjob. 

Du kan eventuel starte med affiliate, sætte dig ind i søgemaskineoptimering, så du er klar til at optimere din webshop, når du engang åbner den :-)

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Www.startopmagasinet.dk
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen:

Mathias Dahl Nielsen:
og jeg vil ikke være så erfaren.

Du skal vel starte et sted, right? Hvordan vil du ellers få erfaring? Du kan se alle de videoer, læse alle de bøger o.s.v. du vil, men intet slår erfaringen og lektierne der kommer ved at prøve selv! :)

Selvfølgelig skal der handles, Daniel.

Men hvis Mathias kan skyde genvej ved at se videoer med iværksættere, der har fejlet og derfra opnået succes, så kan jeg bestemt ikke se, hvorfor han ikke skulle gøre det.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)