Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis os din Google+ profil

Side 5 ud af 7 (70 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Maha Sarakham - Thailand
Tilmeldt 12. Nov 11
Indlæg ialt: 38
Fra  From Regnskab Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil også gerne være med.

Her er min g+

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det mig der har misforstået noget. Eller skulle man ikke Alle smide hinanden i hinandens cirkler?

For jeg har da smidt omkring 30 stk i, men kun 11 af dem cirkler mig?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja det har du misforstået. Det kan da sagtens være at nogen syntes det var godt at ha alle mulige i sine cirkler, mens andre stadigt vil vælge. Jeg kan som ikke huske om jeg tog dig, vil tror det, men der kan sagtens være nogen jeg fravælger. Jeg vil helst ha folk som jeg har lidt berøringsflade og lidt forretnings og moral fællesskabsfølelse med. Lad mig straks sige, at det intet har at gøre med at fravælge ud fra navn eller andet tosseri, kun at hvis jeg slet ikke har set noget til personen inden på Amino/andre steder eller måske direkte har set personen som en jeg generelt er uenig med (Hitler ville f.eks. ikke være kommet med i mine cirkler for at gøre det OVERtydeligt Big Smile), så vil jeg ikke ha personen i cirklerne. Der kan sagtens være nogen der stiller endnu større fordringer på hvem de vil cirkle med, så man skal ikke regne med at blive nappet af alle - det er jeg heller ikke blevet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Impulskontrol.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Winnermind forandringsledelse - vejen til bedre beslutninger

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Ja det har du misforstået. Det kan da sagtens være at nogen syntes det var godt at ha alle mulige i sine cirkler, mens andre stadigt vil vælge. Jeg kan som ikke huske om jeg tog dig, vil tror det, men der kan sagtens være nogen jeg fravælger. Jeg vil helst ha folk som jeg har lidt berøringsflade og lidt forretnings og moral fællesskabsfølelse med. Lad mig straks sige, at det intet har at gøre med at fravælge ud fra navn eller andet tosseri, kun at hvis jeg slet ikke har set noget til personen inden på Amino/andre steder eller måske direkte har set personen som en jeg generelt er uenig med (Hitler ville f.eks. ikke være kommet med i mine cirkler for at gøre det OVERtydeligt Big Smile), så vil jeg ikke ha personen i cirklerne. Der kan sagtens være nogen der stiller endnu større fordringer på hvem de vil cirkle med, så man skal ikke regne med at blive nappet af alle - det er jeg heller ikke blevet

vh

 

Ja jeg har nok mere troet der var en SEO ide i det hele. Så har nok bare smidt folk på. Så det kan da godt være man skal gå det hele lidt mere igennem når tiden melder sig til dette.

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende og inspirerende at se jeres profiler.

Selv er jeg først for nylig kommet i gang med min min Google+-profil og er så småt ved at finde ud af, hvad for en størrelse det er, men her er linket til min profil. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 5 ud af 7 (70 indlæg)