Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop sammen med eksisterende butik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Malerulstrup Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mangler en pris på en webshop med maling fra en midtjysk it virksomhed.det skal være en tablet og pc venlig side med alt hvad det indebærer incl. Betalings gateway osv.
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er faktisk ved at lave en shop til en af dine kollegaer :) Hvis du ønsker mere info om vores gode tilbud på webshopløsninger, så send mig en mail (mail@wuuzuu.com )eller en privatbesked.


Med venlig hilsen
Thomas

Tilmeldt 5. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Malerulstrup Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne høre en ca.pris på sådan en shop
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fro667:
Jeg mangler en pris på en webshop med maling fra en midtjysk it virksomhed.det skal være en tablet og pc venlig side med alt hvad det indebærer incl. Betalings gateway osv.

Du kan lave en selv via Prestashop (Mega nemt med 1 Klik) Du får det gennem ditwebhotel.dk fra kun 5kr pr. måned - Det er hosting prisen du kun betaler.. Og det er ikke et tilbud der er nu, men altid.

Så kan du lave E-pay (Epay koster ca. 2-3K "kan ikke lige huske det") eller paypal som jeg selv bruger (som er gratis, du betaler X antal % for at få udbetalt pengene) løsning er i Prestashop og der er guide i prestashop til at opsætte det så alle kan lave det.

Håber det hjælper dig lidt da du skal bruge pengene på SEO og Reklamer i fremtiden.

Fortsat god (snart Weekend)

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Billigmagento Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fro.

Vi  har i hele Juli måned tilbud på vores iværksætterpakke.

Du får en komplet Magento webshop med alt hvad du behøver for kun 4995.-

Du er velkommen til at sende mig en besked med detaljer om hvad du ønsker.

jeppe@billigmagento.dk

Se mere her: http://billigmagento.dk/priser/

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører lige nu et tilbud på 2.495,- for en komplet Magento-shop inkl. design og opsætning af fragt, moms og betalingsmodul. Yderligere opretter vi et par produkter og varekategorier, så du nemt selv kan komme videre.

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Billigmagento Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Vi kører lige nu et tilbud på 2.495,- for en komplet Magento-shop inkl. design og opsætning af fragt, moms og betalingsmodul. Yderligere opretter vi et par produkter og varekategorier, så du nemt selv kan komme videre.

Har i fået solstik?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Solstik, dehydrering og defekt lommeregner :) Ellers ville det ikke være muligt. Men det skal også lige nævnes, at vi kun har én shop tilbage til den pågældende pris, så er vi booket så meget op, så vi vil tillade os at sige fra.

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)