Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger billig produktion - metal, plast produkt.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer fra Amino. :)

Jeg har nu gået og tegnet dette køkkenredskab ind i et 3D program et stykke tid, og er næsten færdig.

Jeg er nu i gang med at indhente tilbud, så jeg kan få alt det økonomiske på plads, før jeg skal ud og sælge ideen/produktet. 

Jeg søger selvfølgelig så billig produktion som muligt! Jeg har hørt Polen skulle være et perfekt sted, for billig produktion, og så ligger det ikke specielt langt fra Danmark.

Selve produktet, er som sagt et mindre køkkenredskab, bestående af metal og en smule plast. 
Design og mål til produktet er næsten lavet, men et par ptoto-typer, må fabrikken hellere ind gerne kunne lave, inden den endelig og færdige produktion.  

Jeg leder efter konkrete fabrikker/virksomheder, som vil kunne producere køkkenredskabet, og samtidig være sikker på aftaler bliver overholdt med fabrikken.

Jeg syntes jeg har googlet meget efter disse fabrikker, men jeg vil hellere tage kontakt til en fabrik, som jeg ved andre har brugt, og har erfaringer med.

Så kender du, eller har hørt om en fabrik der måske ville kunne leve op til de søgekriterier jeg har skrevet, så skriv gerne. 

Har du erfaringer med en, eller flere fabrikker fra fx Polen, så skriv endelig til mig! Jeg er åben overfor alle indlæg, og håber på der vil blive delt en masse erfaringer og billige fabrikker til mit produkt (køkkenredskab i metal, plast). 

På forhånd tak, og god weekend til alle :)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er her slet ikke nogen som kender billige produktions fabrikker, som fx i Polen, eller andre billige produktions lande? 

Produktet er lavet af plast og metal/rustfrit stål. Det er et super enkelt køkkenredskab, men endnu ikke lavet på noget marked endnu.

Det må der da være nogle fabrikker der kan lave produkter i plast med metal eller rustfrit stål?
 

Lad mig endelig høre, hvis der nogen der har erfaringer med produktion af køkkenredskaber også.
kom endelig frem og fortæl, er ivrig efter ny information, og forhåbentlige nye muligheder.  

Håber meget på hurtig aktivitet! :)

God weekend til alle, endnu engang :) 

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kan prøve at kontakte Kim Fagerlund fra Kifa Plast.

Han kan muligvis være dig behjælpelig.

Email kf@kifaplast.dk

Mobil 28 11 14 40

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fredrik

Hvis du skal vidre er det vigtigt at vide hvilken størrelse første gangs ordre du ønsker at lave, samt omkring investeringen i værktøjerne.

Hvis det er mellem store produktioner kan de laves her i Thailand, er er større produktioner så får jeg dem lavet i Kina hvis det er billiger der.

Metal kombineret med plastic, er nemt nok, bare du kender de typer stål og plastic der skal bruges, hvilket vil havde indflydelse på pris og kvalitet.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de forskellige svar.

Det har givet lidt stof til eftertanke, og jeg er gået videre med ideen. 

Jeg er igang med at få designet køkkenredskabet, og derefter må jeg få fat i de rigtige virksomheder, til at lave en flot prototype

endnu engang, tak for jeres tid og svar! :)

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Frederik,

det er vigtigt at du overvejer hvor meget kapital du har at "gøre godt med" ifht opstart af en produktion, vil du blive faktureret for værsktøj (ellers er det ikke dine = dit design), prøver + fragt før at produktionen kan begynde. stål metal og plast, har relativt dyre værksøjsomkostninger - men hvis orden passer til det, er alt jo godt - men regner du kun med 2-300 stk bliver det meget dyre enhedspriser.

hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig på info@plus7.dk

held og lykke!

Heidi / Plus 7

Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej frederik må man spørger om hvad det er for et program du bruger til at lave de 3d ting

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for jeres svar.

Jeg brugte bare google sketchup, men jeg har sendt det til en freelancer fra amino, så kan kan sætte de helt præcise mål og lave et flot design.

Tak for de gode råd Heide. Det er jeg taknemlig for! :)
Jeg er stadig i udviklingsfasen, og prøver at hente nogle forskellige tilbud hjem når jeg har det færdige produkt tegnet færdigt.

Tak for jeres tid! :) 

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 33
Fra  BRICpro.com Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)