Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt det praktiske omkring start af virksomhed

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Det lader til at du har mange spørgsmål, og det er jo bare fedt. Men deet betyder også at det kan være svært at komme omkring det hele i en tråd her på nettet. Så hvad med at lave en aftale med en iværksætter i din by, om at du f.eks. slår hans græsplæne i en time, eller at du hjælper ham i hans forretning, mod at han så bagefter vil bruge en time på at øse ud af sin viden og besvare dine spørgsmål. Så vil du få meget mere viden end vi vil kunne give dig i denne tråd, ligesom du måske vil lære ting du slet ikke havde tænkt på.

Når du så har fået svar på alt det, så kan du bruge søgefeltet her på siden og søge på webshop løsning, så kommer der masser af tråde op som du kan kaste dig over, og derefter kan du så søge svar på dit spørgsmål om udgifter, evt. ved at oprette en ny tråd til den tid, såfremt det ikke allerede findes i en tidligere tråd.

God arbejdslyst.

Rasmus

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Skulle du i din proces ønske en times koncentreret gennemgang af opstartsaktiviteter, så er du meget velkommen til at kontakte mig.

Mvh

www.ØkonomiEksperten.dk

v/Ulrik Rasmussen

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Tak for de mange gode svar og råd. Dejligt der bliver taget så godt i mod en her på siden.

Rasmus Simonsen, ved du hvor meget betalingsservice koster alene ca? På månedsbasis.

Jeg tror jeg vil til at fordybe mig lidt mere i de enkelte emner. Kan se jeg i hvert fald har en masse jeg skal sætte mig ind i :) Og så til kursus ved SKAT i august.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

vi giver 89kr for vores betalingsservice hos dandomain. 

I alt for vores shop, kommer det op i en månedlig pris på 500 kr for hele siden, og det er inkluderet webhotel osv. 

Mvh Rasmus Simonsen 
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)