Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Responsive website or not ?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Fra  BESTRONG Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at finde nyt theme til min Magento webshop, og jeg er nu kommet i tvivl om jeg skal vælge et themes som er responsive eller om jeg skal vælge et der er godt til computer og så anden themes til mobile devices. 

Jeg har indset jeg er en amatør til webshop, som jeg nu har haft kørende i Magento de sidste par år, jeg har haft for lidt fokus shoppen og for meget på min personlige klienter, men nu er mine ambitioner at det skal være det bedste mobile fitness shop. Min shop ligger på bestrong.dk/shop.

Den skal være den hurtigste at handle i, letteste at finde rundt i, bedste betalingsmåder, og så skal den bare være alt for lækker. :-)

Shoppen er netop opgraderet til nyeste version 1.7 så den er klar.

Så mit spørgsmål er:

1. skal jeg gå efter responsive design eller forskellige afhængig af platform?

- hvad er fordelene og ulember

2. forslag til themes eller nogle der er knald hårde til at implementere og customize den til mit brand er i den grad velkommen

Venlig hilsen Henning 

 

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

100% responsive themes du skal gå efter! Smile Der er så mange besøgende fra mobiler og tablets osv. 

/Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Fra  BESTRONG Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Victor, og netop fordi der er så stor tendens til at vi flytter salget over på mobile devices, så er der nogle som mener at man kun kan få en 80% løsning med responsive design da der er kompromis der skal tages da den samme themes/design skal fungere på alt.