Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I TimoComs fragtbørsen?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg syns der kommer fler og fler af de dersens fragtbørsen og undre mig over om det kan betal sig og tilmeld sig sådan en. og hva koster det overhoved. Fant denne her timocom.dk timocom fragtbørs og vist også med ledig kapacitet, og sys da det ku vær intersant med de der 4 ugers gratis test. Så ka man jo selv se om det er noet. Og der er os noet tilbud med sporing af lastbiler, tracking af lastbiler det er vel intersant for alle mand. Noen af jer derud der har prøvt det, så godt der var andre indlæg om det men de er gamle og måske er der noen derude som ved mere. Takker alle for hjølp. erik

 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 05:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du vide?

Timocom er udemærket, men der er mange brogede kar derinde :-) 

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er flittig bruger af Timocoms fragtbørs.. Den er fuldstændig uundværlig for de fleste speditører og er den største (og stort set eneste) af sin slags.
Jeg har aldrig nogensinde hørt nogen benytte deres tracking, hvilket også er noget ganske nyt.. Den del tror jeg ikke nogen hopper på, men selve fragtbørsen er uundværlig for mig i mit arbejde.

Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Erik,

Timo Com er som beskrevet et godt redskab for mange speditører til at få fyldt deres biler op rundt omkring i udlandet, så kan man tilbyde sine ladmeter der. Eller gøre det med omvendte fortegn. Der kan være mange penge at spare, men du skal blot være opmærksom på at der er mange polske "kurere" der ringer, så det kan tage en del af din tid. Men ellers en go velfungerende børs.

Mvh - Benjamin

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt, der er mange udenlandske kurerer der ringer, men de kan vel være gode nok?
Jeg bruger dem af og til, både til indenrigs og internationale transporter.. 99% af tiden klapper det bare..

Men jeg tror trådstarter ville bruge Timo til at tilbyde ledig kapacitet, og så ved jeg ikke om det kan svare sig.
Det kommer nok an på hvor du kører?
Hvis du kører i indenrigs med et sprintere tror jeg ikke det kan, men har du internationale transporter, vil jeg mene det er et godt redskab.

Fra odense
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

vi bruge den. men der er ikke meget  til kurerbiler.. men vi bruge til at kigge efter retur læs. bare et par paller til lastbils pris og så er vores km pris hævdet med 20 til 50 øre pr km. hvis det ligger på vejen hjem.

mvh benny

spetra - kurer.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg ville hører, hvad en typisk tur koster fra århus til dortmund derinde ? hvis længeden er 3 meter og væten ligger på 1000 kg 

Fra odense
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis der er truck til at læsse og læsse af.

så 4800,00 kr ex. moms

hoenborg

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Man kan også benytte www.minfragt.dk hvor man kan finde gods og ligge sin transportopgave op, i fremtiden bevæger vi os også ind på selve speditør området, og har nogen funktioner i udvikling som gør at timocom burde se sig lidt over skulderen. :)

Derudover er minfragt.dk gratis.

mvh Carsten

minfragt.dk

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)