Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boblekuverter.com ?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Fra  IBoom Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino

Jeg har bestilt hos boblekuverter.com 2 gange - den første gang gik der 4-5 dage inden min pakke kom, men nu har jeg lavet en bestilling d. 17-06 og det er 10 dage siden. Der er intet kommet endnu. Jeg har ringet til dem i tirsdags og i går og lagt en besked på deres telefonsvarer om de skal ringe til mig - de siger på deres telefonsvarer at de ringer tilbage inden for 2 timer..... men intet sker.

Er der nogen der kender til firmaet og har erfaringer med dem?

Er der så nogen der kender et godt alternativ til rimelige priser?

Iboom.dk

 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hos StyleGuy.dk har vi gode erfaringer med Grafical.dk, så de kan klart anbefales!

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for en uge siden bestilt gratis boblekuverter for at finde den rette størrelse...

Har jeg modtaget nået? NÆÆÆH.

Så du er ikke den eneste der har problemer. Jeg må sige at det er svært at brokke sig over ikke at få noget der er gratis men det er ikke ligefrem salgsfremmende ikke at levere noget uden begrundelse. Jeg bestiller i hvertfald ikke mine boblekuverter der.

www.onkels.dk

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv købt derfra en enkelt gang, og det kørte faktisk relativt godt - Fik min pakke efter 2 dage, så vidt jeg husker.

Senest har jeg brugt Jakodan, som jeg er meget tilfreds med, og som jeg har læst mange andre herinde fra skrive meget godt om. 

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra Nørresundby
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 8
Fra  1life.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lavede en bestilling der for lidt over 1 år siden, og jeg har stadig intet hørt, ej heller på mail.

Utroligt at de stadig eksistere. Jeg kan anbefale Jakodan. Det muligvis ikke de billigste, men de er hammer gode. Købte en hel palle boblekuverter

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også før oplevet problemer med dem, som ejeren ikke lod til at bekymre sig synderligt meget om.

Jakodan virker!

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 27. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes helt sikkert at i fremover skal bruge www.jakodan.dk . De kan varmt anbefales de er vores nabo.....
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har bestilt fra dem to gange med samme resultat som dig. Senest for 2 uger siden, og nu eksistere webbutikken ikke mere. Domænet er udløbet... Og man får ikke fat på nogle i telefonen.

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køber mit emballage hos Emballageservice.dk. Der kan man få nogle rigtig stærke priser, hvis man bestiller meget hjem :)

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)