Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på Magento webshop!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Efter revurdering af mit koncept hælder jeg nu til en simplere (og billigere) webshop løsning.

Jeg skal sælge skræddersyede skjorter, og mit nye koncept går ud på en traditionel webshop med billeder af det skjorter, man kan købe.
Dog skal kunden, når skjorten er valgt, indtaste sine personlige kropsmål (9 stk.) via en hjælpeside, hvor der vises med billeder/video, hvordan disse mål tages.

Disse mål skal kunne gemmes under kundens login, så han ved næste bestilling selv kan vælge, om han vil bestille skjorte(r) med nye mål eller anvende mål fra tidligere bestilling(er).

Udover ovennævnte skal shoppen bare kunne de almindelige ting:
- betalingsgateway (ePay, sandsynligvis)
- nyhedsbrev
- sociale medier
- integration med GLS/e-conomic
- OneStepCheckout
- osv. osv.

Jeg er interesseret i tilbud på ovennævnte. Det kunne være fedt med et unikt design, men jeg kan nok godt leve med en skabelon, - siden må meget gerne være responsiv, hvorfor skabelon nok er noget billigere?

Lad mig høre, hvad I kan lave ovennævnte til, - og send referencer på, hvad I har lavet tidligere.

Mvh
Chris

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris.

Slå eventuelt muligheden for PM til, så vi kan skrive direkte til dig.

Mvh
Lars

 

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Det er slået til, - har lige modtaget besked fra anden Amino.

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Billigmagento Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Vi har i hele Juli måned tilbud på vores iværksætter pakke som indeholder det meste du efterspørger.

Send endelig en mail til os med detaljer :)

MVH

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)