Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til administration af fadølsanlæg - frie enheder / optagede enheder?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg assisterer i øjeblikket med opsætning af systemer i et øl-distribueringsfirma.

I firmaet lejer vi anlæg ud til arrangementer, events, restauranter, privat fester osv.

Vi har i omegnen af 50 anlæg, som vi renser mellem hver kunde. Så anlæggene ryger ud til kunderne og kommer tilbage igen i løbet af ugen.

Jeg søger et program / system, som har mulighed for at administrere dette. 

Gavnen ved dette system skal være at kontoret på deres skærm, evt. dedikeret eller via en browser side, skal kunne se om vi har anlæg klar, når folk vil bestille dem og hvis der ikke er nogen klar, så se hvormange der er til rengøring.

Jeg har overvejet et magnet system, men så kommer problematikken at værksted og kontor ligger i hver sin ende af vores lager - hvilket ikke er effektivt.

Vi har en dedikeret server til rådighed, som ville kunne køre en form for server software, der holder på værdierne og et program der tilgår dem, hvis det er.

Jeg har overvejet lokalebookings i outlook - men det virker også stort, når vi både har ca 50 anlæg + klapbarer + rullebarer + stilladsbarer
 

Det som jeg efterlyser med anlæg, skal også kunne køres med ovenstående bar-udstyr - men det skulle så heller ikke være problemet, når man først finder det rigtige :)

På forhånd tak, Amino :)

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at en kombination af en database samt en brugergrænseflade f.eks. i Word eller Excel (så skal brugerne ikke have "fingrene i Access") vil kunne anvendes.

Fra Ballerup
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 31
Fra  Easys Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Det ku´vi da godt lave til dig - vi skræddersyer små, nemme løsninger til alt muligt.... Vi bruger platformen FileMaker - den skal du gi´ ca. 80,- pr klient pr mnd. for, plus ca. 2900,- éen gang for alle - og så har du et flerbruger system som kan håndtere din udlejning OG udskrive en faktura - eller exportere fakturagrundlag til dit bogholderi...

Interesseret ?  Kig på vor demo af fakturadelen på www.easys.dk

Sr. Systemkonsulent Lars G. Pedersen

Danmarks Dejligste Systemer - Easys.dk

Tilmeldt 27. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tak for tilbuddet.

Vi har i forvejen C5, som klarer alt andet.

Jeg skal simpelthen bare have en system som gør at man på computer a kan trykke plus og minus til en værdi og den så automatisk opdaterer denne på computer b, c, d osv.

Tilmeldt 27. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Har du nogen foreslag til hvordan dette skulle sættes op? :)

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg får info om de data, det handler om samt de funktioner, som i ønsker så skulle det nok kunne lade sig gøre.

Mvh

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)