Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en webshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Nu ved jeg godt overskriften er lidt indskrænket da en webshop ikke har én pris, og dette er et spørgsmål af ren nysgerrighed, så tråden laves ikke fordi jeg søger en god pris på en Webshop.

Men kom til at diskutere med en kammerat hvad det koster at starte en webshop, hvis man ville gøre det så billigt som muligt, men stadigvæk skulle have en "ordentlig" webshop. Nu er jeg ikke så meget inde i det, men mente at man blot med en til at lave et design, domæne og licens til dankort/mastercard osv. kunne gøre det for relativt få penge. Hvis man altså bestiller produkter efter ordrer (dvs. leveringstid på 5-7 dage for forbrugeren.) + Hvis man selv kan sørge for tekster på siden.

Er jeg helt galt på den, eller kræver det flere omkostninger at starte en webshop?

På forhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig stor forskel på prisen. Der mere erfarne til det kan godt tage mange tusinde kroner for en webshop. Det forstår jeg også godt når det er deres fuldtidsarbejde. Og har arbejdet med det i mange år.

Men man kan også finde unge, som ikke tager nær så meget for det, da det nok mere bare er på hobbyplan. Der er jeg faktisk selv en af dem, uden at dette skal blive til et reklame indlæg. Men den billige løsning, som jeg nok vil sige er den jeg tilbyder. Dog er der stadig sat fokus på kvalitet, samt kundens behov. Så kan det hos mig gøres for omkring 1599 kr. (Inkl. 1 års hosting)

Men de normale ting der skal betales til er følgende:

Der skal betales for betalingsgateway 149 kr. om måneden.

Hosting 153 kr. om året.

Indløsningsaftale for at kunne tage imod div. kreditkort, ca. 2-3 %, af hver transaktion/bestilling.


Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)