Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der galt med min hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres ideer.

Som jeg skrev, så er Bricksite mit valg, og jeg kommer ikke til at tumle med Magento eller WP. Bricksiten har ganske rigtigt nogle begrænsninger (de har i øvrigt lovet mig at de snart kommer med en tab/mobil-venlig side), og eks at få mere tekst oppe ved logoet er ikke så nemt som det er sagt, pga disse begrænsninger. Ej heller skifte "indkøbskurvens" layout/farve

Mailen bliver der gjort noget ved i løbet af dagen. 

Jeg vil få delt min forside (som har skiftet navn allerede) op så der kommer flere billeder med priser på, på den. så der kommer færre klik fra forside til køb. 

Og jer der ikke kan se hvad jeg handler med... Hvis I kendte min branche/var i målgruppen (eller jeres koner/kærester var) så ville I vide, at hele den kasse som står ovre til højre, ikke er sort snak men typer og brands (som hvis der havde stået "tablets, Mobiltelefoner, Samsung, HTC, sony, apple etc)

Det er fint at hvis siden er tillidsvækkende, det er trods alt bæreseler til at bære ens nyfødte barn i, og sådan noget bør man jo tænke over og ikke bare vælge det første det bedste (imo)

Jeg overvejer lige den med om mærkerne/typerne skal op i bjælken, men så er problemet jo så bare om det skal være mærkerne eller typerne ;)

Der skal klart en fane med "betingelser", det er en ren forglemmelse (den ligger i dag inde under shop.)

Der skal en googleadwords på, men det bliver det næste jeg lige skal lure på hvordan jeg gør. 

(og inden I disser min side for meget, så havde den sidste år en omsætning på den anden side af 75.000, så nogen må have fundet ud af at det er en shop ;) )

Tak for hjælpen. 

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Hej Lotte.

Det er en flot hjemmeside. Den virker sober og præsentabel, men også blogagtig. Ikke en spændende butik at gå på opdagelse i.

De andre har allerede været inde på mange ting. Fornuftige kommentarer.

Jeg har lavet en kort gennemgang på video, klik på linket herunder:

&feature=youtu.be" target="_blank">Vurdering af tidsel.dk

Tusind tak. Super fed gennemgang (og en måde jeg selv bruger i mit job som fjernunderviser). Jeg vil tage mange af tingene til mig. 

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte, har srlv Bricksite. Du har jo købt logo-modulet.

Tag paint.net (gratis), oploade der dit logo, tilføje teksten, gemme,  ind på siden - så har du det!

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep. det har jeg også været i gang med nu. Jeg havde bare paint på pc'en. Hvad hedder din hp, så jeg måske kan blive inspireret ;)

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg lavet en del ved forsiden. Jeg har kun ændret småting andre steder. 

Jeg håber jeg er kommet væk fra Bloggen,  men ikke fra det troværdige og tillidsvækkende. 

Det skulle gerne være tydeligt nu hvad jeg sælger. Jeg har droppet fritlægning, da mit produkt kan være svær at "finde hoved og hale i" hvis det ikke er i brug. 

Jeg er ikke helt færdig endnu, men det hjælper (i min verden). 

Og så må jeg sige at I da har været vildt aktive derinde. men selv om der har været over 200 af jer inde i, siden jeg startede tråden, så har jeg stadig et salg pr. 120 besøgende ;)

Tak for hjælpen

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Din hjemmeside er blevet LANGT mere sælgende!

Nu udstråler siden: "Her sælges...." (hvad der så end er, der sælges). Det er blevet en langt mere visuelt spændende oplevelse at besøge siden.

Hende længst til venstre i øverste række udstråler mode. Hun er en smart sag. Pigen nederst til højre er skøn med sit herlige grin.

Jeg kan ikke lide fontene under hvert foto. De er uskarpe, fordi de ikke er tekst, men derimod forstørre grafik. Ordene i sig selv er gode, især "Se mere her". Det er god call-to-action.

Enkelt ting: Jeg synes ikke, dit favicon er pænt, se herunder. Det ligner et negativ af dit tidsel-logo. Hvordan ser favicon'et ud, hvis det er et positiv af logoet? Evt. kan du bare have et lilla T på en lys baggrund.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)