Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import sider

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer! 


Jeg går med en idé, om at starte ud som selvstændig. Jeg vil gerne starte min egen webshop, og derfor bliver jeg jo nødt til at have en levendøre. Jeg er fast besluttet på, at det skal være fra udlandet pga. de lave priser. Men jeg er helt ny på området - derfor vil jeg gerne bede om jeres hjælp, til at komme med nogle bud på, hvilke import-sider jeg skal benytte mig af. Jeg leder selvfølgelig efter den mest troværdige side. 

Hvad er jeres erfaring? Håber der sidder en klog Amino derude, som vil hjælpe.
- Det kunne være alletiders! Smile





Med de venligste hilsner

Omar.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du gerne sælge i din webshop? Så vil det være lidt nemmere at hjælpe dig. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

alibaba.com

globalsources.com

Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med en idé, om at sælge iphone dele - samt tilbyde reparationer, men har læst rundt omkring, at det bliver betraget som kopivarer. Pga. det, har jeg mistet min tro til den idé, og vil derfor gerne have anbefalet en hjemmeside såsom ALIBABA - som jeg så kan snuse lidt rundt til, i håb om at finde det rette produkt til min webshop.  


Venlig hilsen 

Omar.  
 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar.

Drop alt om idéen med salg af iPhone udstyr og reparation, markedet er alt for stort og der åbner stadig webshops om samme hver dag. Hvis du selvfølgelig mener du kan matche eller sælge ENDNU billigere og samtidig have avance, have bedre service osv jamen så go' for it!

Ellers vil jeg anbefale de samme sider som Jacob. Snus lidt rundt og se om du ikke pludselig falder over et spændende produkt :-)

Mvh 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon! 

Ja, der er mange konkurrenter, men jeg synes stadig, at deres priser er alt for dyre! Men har dog også læst på samtlige sider, at det er ulovligt at importer apple produkter fra fx. Kina, da det bliver betragtet som kopivarer, og at apple OVERHOVDET ikke sælger af deres reservedele – passer det?
For hvis det passer, så kan jeg ikke forstå hvor alle de webshops får deres varer fra - legalt?


Mvh. 
Omar 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar,

Du kan læse mere om import og regler ved import her! 

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar,

Vi gør meget i import af reservedele til iPhone. Hvis du har markedet, så kan jeg give dig meget attraktive b2b priser på dem.

Skriv på mm@mooreinvest.dk såfremt du vil hører nærmere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Omar.

Det skal jeg virkelig ikke kunne gøre mig klog på. Jeg ved der findes en masse importører af iPhone tilbehør herinde, se om du ikke kan få fat i en af dem og forhør dig om de forskellige regler :-)

Mvh.

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

😊

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)