Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

åhhh... der er bare SÅ mange spørgsmål og alt er kaos / opstart af produktion, salg, logo, firmanavn osv, export til eu eller? Og hvad med webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle produkter som jeg er igang med at undersøge hvor jeg kan få produceret til en rimelig penge. Vores to muligheder lige nu er polen (et værksted med 16 ansatte der laver exclusivt tøj til russere) og en kontakt der kan starte en produktion i Kina. Hvad er din mening om produktionslandene... har ingen erfaring overhovedet.

Når vi har fået varerne hjem på lageret, skal vi så kontakte grossister eller selv fungere som grossist til de kæder/forretninger vi ønsker der skal sælge disse varer. Det er primært sikkerhedsudstyr til børn og senere noget køkkenudstyr) Hvad bør man gøre som grønskolling? 

Jeg har leget lidt med logoidéer... da vores primære salgsprodukt er sikkerhedsudstyr har jeg kreeret en glorie der er flettet ind i forbogstavet på mit efternavn som vil være navnet på vores webside. Er det originalt nok eller skal der hellere være figur på? Glorien skulle indikere os som (guardian angel) Beskytter, for børns sikkerhed. Dum eller god idé?

Er det for amerikansk og opblæst, at kalde firmaet (mit efternavn) Of Copenhagen? Eller nogen andre idéer?

Vi har undersøgt markedet og vores produkt kan ikke købes nogen steder overhovedet men vi har ikke råd til at patentere samtlige lande og er bekymrede for kopister i det tidlige stadie. Hvad er det klogeste træk lige nu? Skal vi starte med Danmark, og så ekspandere senere og håbe ingen kommer før os? Eller finde en der vil hjælpe os økonomisk? Nogen erfaringer?

vI SKAL HAVE LAVET EN WEBSHOP TIL PRIVATE... HOV... og denne skal til start kun sælge 3 emner... nogen forslag til en god måde at præsentere vores produkt?

Sorry for de mange spørgsmål... knokler med to babyer, arbejde og dette ved siden af så behøver lidt input!

På forhånd tak.

Mvh

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

TommysGirl:
Er det for amerikansk og opblæst, at kalde firmaet (mit efternavn) Of Copenhagen?

Hvad er dit efternavn?

TommysGirl:
Eller nogen andre idéer?

Du kan evt. se Matin Thorborgs to videoer, hvor han snakker om firmanavn:

''" target="_blank">Sådan vælger man et godt firmanavn''.

'&feature=relmfu" target="_blank">'Der er en grund til du ikke kan finde på navnet''.

TommysGirl:
Hvad er det klogeste træk lige nu? Skal vi starte med Danmark, og så ekspandere senere og håbe ingen kommer før os? Eller finde en der vil hjælpe os økonomisk? Nogen erfaringer?

Jeg ved ikke hvad det klogeste træk er, men hvis I beslutter jer for at hente kapital, kan I kigge på Amino Kapital.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej TommyGirl

Hvis du gerne vil starte din webshop op på en billig, men sikker og nem måde, kan jeg anbefale SmartWeb. 

Når du opretter en gratis demo hos SmartWeb, får du 35 designs at vælge i mellem og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Hvis du skal have ændret nogle farver eller ligende så ringer du bare ind til Smartweb teamet. Smartwebs kundeservice medarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement.

En SmartWeb Webshop koster fra 299 Kr. pr. mdr. Der er ingen oprettelsesgebyr. Du får gratis dansk support, danske manualer og videoer der trin for trin viser dig hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets (PBS) koster 139 Kr. pr. mdr. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen.

Her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside, hvor du kan se alle de eksterne systemer SmartWeb kan integreres med i takt med at du får brug for det: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak begge to for gode svar.

Har på trods af Thorborgs gode indslag, stadig svært ved navnet. 

Prøver at oprette et indlæg med spørgsmålet.

Vi vil helst ikke have andres kapital ind over.. prøver at klare den med optjente sparepenge.

Og helt korrekt, det bedste er nok at starte en lille produktion herhjemme og sælger vi meget så flytte den til lowcost lande.

Tak for indput.

Mvh Sue

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

PS.

Det der smartweb webshop er alligevel lidt svært når man er vant til bricksites....

Men kan se mange fordele der.

Takker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)