Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Summasummarum support - eller mangel på samme

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt en gammel 3.5 og 3.7 installationsfil som jeg kan sende hvis nogen har bruge for det, men jeg har brug for 3.8 da det var her hvor de introducerede systembackup.

Jeg har stadig 3.8 kørende på en maskine, så jeg må se hvis jeg kan flytte filerne uden en installationsprogram.

Synes det er helt fint at holde oppe med at supporte en gammel version. Det er også helt fint at droppe support for win 8 i et gammel produkt. Men man burde kunne få den gamle version ved at spørge efter det. Jeg har prøvet det hos nogle andre software vendors. De har ikke versionen liggende på hjemmesiden men efter en email til support, sender de en direkt link til versionen.

Har lige skrevet til Visma. Håber de har lavet om på deres politik...

/Marc

European Patent Attorney og Partner hos Guardian IPC.

Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for at flytte Summa Summarum 3.80 Professionel over på en anden computer. Jeg har kun en 3.0 på cd, men jeg fik i sin tid hjælp af Visma i form af en opdatering til 3,8 fremsendt pr. mail. Denne mail er desværre bortkommet.... Jeg er den glade modtager af en version 3.8 hvis nogen ligger inde med den. Godt nytår!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Men pas på, for visma supporter jo netop ikke nogen version 3 længere men kun 4 og frem, da der har været rigtigt kedelige tilfælde med 3.x versioner sammen alt efter win XP og dermed total sammenbrud på regnskaber i win 7 og 8 - så får du en gammel 3.8 noget sted, så er det med at ha sikkerhedskopier hvis du kører nyere end XP

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - jeg har nu bestilt en ny opdatering af min "Professionel" hos Visma med EFB modul. Godt nytår!

Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Summa Summarum brugere

Jeg var i samme problemer, men er datajournalist og vant til at finde gemte/glemte ting på nettet. Hvis man bruger siden waybackmachine kan man finde frem til tidligere versioner af hjemmesider og kigger man på anden oktober 2012, så er det pludseligt muligt at downloade 3.8!

Tak til wayback machine, som altså har den support som Summasummarum burde have til de kunder, som faktisk har købt produktet )-;

I kan selv downloade programmet på dette link:

http://web.archive.org/web/20121102115431/http://web.vismaavendo.dk/downloadside-for-tidligere-versioner/

Skulle det kokse helt, har jeg også en version 3.8 liggende på GoogleDrive nu, som jeg kan maile. Skriv til kaare SNABELA analystik.dk

Held og lykke med programmet

De bedste hilsner

Kåre Kildall Rysgaard

Selvstændig datajournalist 

Analystik.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

husk 3 versioner kan kokse totalt på win 7 og 8 og derfor netop ikke kan hentes, så kør sikkerhedskopi til ex dropbox efter hver bogføring (det gør nye versioner i øvrigt selv men ikke 3.8 f.eks)  og man risikerer at miste al bogføring og gem programfil dér også . Det sker ofte ret umotiveret, at den kokser helt i win 7 og 8 - medens det går helt fint i XP - så pas på

Man kan sagtens diskutere om det var fair at den nye 4 version kostede i update for at man kunne køre videre med win efter XP - men det er jo en ringe trøst for folk der mister al bogføring

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marh,

Jeg er  samme situation som hader ha skrevet indgget har ikke fået summa summarum på en cd og min computer er blevet stjålet. Visma vil ikke udlevere nøgle eller program til mig begrund af de Nye liecens regler kan du hjælpe mig tak.

Hilsen

Anders 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc,

sidder i lign. situation og skal bruge version 3.7  Jeg håber du stadig har denne verion og mulighed for at sende den til mig.

Mvh.

Julian

Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc.

Har du den stadig 3.7 liggende?

Dbh Anders

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Malmros:

Har du den stadig 3.7 liggende?

Jeg har en version 3.8 liggende

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)