Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift af betalingssystem

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Phonegeek.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har nu, sammen med min partner drevet min webshop med tilbehør til iPhone og iPad i snart halvandet år. Det er gået støt fremad og bliver drevet ved siden af studiet, som hobbyprojekt. 
Vi er kommet i den dejlige situation, at vi omsætter for mellem 15-20 k om måneden. Vi benytter os PT af paypal som betalingssystem, men synes nu det er ved at blive en smule dyrt. Er der nogen der har en ide om hvornår det kan betale sig at gå over til en anden betalingsløsning? I så fald er der nogen der kan anbefale en god betalingsløsning.

Endvidere vil jeg gerne høre om der er nogen der ved, om en mere anerkendt betalingsløsning gør noget ved konverteringsraten.

På forhånd tak.

Phonegeek.dk alt i covers og Reservedele til iPhone.

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Battericover.dk Troester Trading Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Med den opsætning vil det være en ide at kigge på at få en indløsningsaftale med nets for dankort og en aftale med swedbank eller euroline omkring de udlandske betalingskort(visa, mastercard mm) 

Du skal også bruge en betalingsgateway, og der kunne epay eller quickpay være en løsning.
Det er skrevet mange indlæg omkring betalingsystemer, så det ville være værd at bruge søgefunktionen her på amino for at få mere infomation omkring de forskelige løsninger.  

Disse muligheder ser jeg som de mest professionelle løsninger, og vil helt sikkert øge konverteringsraten :-)

Mvh
Andreas Trøster 

Ejer af BatteriCover.dk - Battericovers og Powerbanks til din smartphone

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)