Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan skrive tekster for dig

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg hedder Lars. Har under mine studier før, da jeg var på gymnasiet skrevet tekster for folk, for at supplere min SU. Har været ude at arbejde i nogle år efter, men skal nu fortsætte med en IT uddannelse og i den forbindelse skal jeg på SU igen og da jeg ikke har så meget at lave fra nu af, til jeg starter, vil jeg gerne skrive SEO tekster for jer Amino´er. Vil ikke bare skrive her i sommerferien, men fortsætte under mine studier, så jeg ikke kun har SU. Min pris er 15 øre per ord og minimum bestilling er 400 ord. Send gerne en privat besked og jeg vil sende de referencer jeg har eller hvis man vil have en prøve ordre. Skriver gerne en gratis først på 400 ord, så man kan bedømme kvaliteten inden man ligger en større ordre.

 

Lars

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere interesseret? 

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg har en shop som skal have ny tekst. Det faglige indhold skal være det samme men selve teksten og strukturen skal forbedres. Shoppen hedder sundrygning.dk

Det er ikke kun en specifik tekst der skal ændres men derimod tekst til samtlige produkter der skal ændres.

Kan du komme et samlet tilbud på hvor meget det kommer til at koste og hvor lang tid det kommer til at tage?

Du må meget gerne skrive tilbage til mailen: info@sundrygning.dk

MVH

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

demirdemir:

Hej Lars,

Jeg har en shop som skal have ny tekst. Det faglige indhold skal være det samme men selve teksten og strukturen skal forbedres. Shoppen hedder sundrygning.dk

Det er ikke kun en specifik tekst der skal ændres men derimod tekst til samtlige produkter der skal ændres.

Kan du komme et samlet tilbud på hvor meget det kommer til at koste og hvor lang tid det kommer til at tage?

Du må meget gerne skrive tilbage til mailen: info@sundrygning.dk

MVH

Hej,

Har lige sendt dig en mail.

Lars

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekstra godt tilbud her i aften. Tekstforfatter i en uge (40 timer), for kun 2000 kr. eks. moms. Man kan bestille mig fra i dag og frem til 1 august.

Fra Risskov
Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Det kunne godt være interessant:-)

Kan du skrive tekster til en hjemmeside?

//Peter

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg synes også det lyder interessant, kan du evt. sende mig dine detaljer på min mail:

s.hansen@mac.com

mvh

Søren

Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Fashionbox.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Send venligt Ref til kenn@kenn.dk
Mvh
Kenn Aaberg

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg kunne godt få brug for dig hvis dine referencer er godt til hjemmesiden men også til blogs. skriv til mitat@albedosoft.dk eller ring 25101616 mvh mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)