Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Retsstilling - politi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej havde en uheldige episode for 2 weekender siden. Min fætter og jeg stod nede i buen i kolding by  , vi skubbede lidt til hinanden da seancen var ved at være slut, kommer en ung betjent og sprayer umotiveret peber spray ind i øjene på min fætter og jeg. Uden  at han havde gjort sig til kende inden han sprøjtede, hvorfor vi ikke havde muligheden til at informere at vi ikke ville slåsse. 10 dage senere kommer der en bøde på 3000 kr. ind af døren  for gade-uorden, da der ikke var andre vidner til stede, pånær en ven, der så det hele fra hans bil. Spørgsmålet er nu følgende, hvad jeg kan gøre for at rejse en sag imod betjenten og hvad min retsstilling er. Endvidere om nogen har været i samme situation? på forhånd tak hvis i har flere spørgsmål til evt uddybelsen af historen skriver i bare.  mvh Sebastian!

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Betale bøden og erkende at man ikke skal rende i offentligheden og gøre sådan?

Det kunne jo være at andre menneske synes det ikke var så sjovt at se på, du siger jo der ikke var andre, men de blev måske utrygge og gik?

Jeg synes ærligt talt bare du skal betale bøden, vil du ikke det skal du finde en advokat som gider tage den videre..

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Opfør jer som voksne mennesker og lad være med at skabe en scene som gør andre mennesker utrygge. De kan ikke se det bare er pjat - heller ikke ordensmagten.

Du kan højst klage over at han ikke har givet sig til kende (såfremt du kan påvise det).

Betal bøden og kom videre i livet.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe. Hvis du ikke har vidner kan Panser skabe sig lige som de vil. Deres vidneudsagn vinder desværre altid over en normal borgers i retten.

Men sjov historie Big Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)